Leilas General Store





Glad nyhet för alla vi som gillar Leila Lindholm och hennes köksprylar och stil!
I mars kommer hennes webshop att öppna HÄR! Kan tänka mig att vi är många
som kommer öppna konton i den shoppen.

Fantastiska tårtfat i handpressat glas och alla mina favoritprylar i köket!
Så här skriver Leila själv på sin blogg:

"Nu ska jag avslöja en hemlis som jag har längtat länge på att få avslöja för er.

I mars släpps min alldeles egna produktlinje fylld med galet fina saker för köket.
Här hittar ni supervackra köksprylar i emalj i pasteller, tårtfat på fot, alla typer av
köksredskap, fantastiska burkar, textilier och mycket, mycket mer. Jag säger bara
en sak. Ni kommer att älska, det är så fantastiskt fina saker. Många av dem hittar
ni i min senaste bakbok Hello cupcake.

Alla fina emaljerade köksprylar kommer ni att hitta band mina produkter!

Just nu jobbar som en galning med att få ordning på alla de sista detaljerna kring
mina fina produkter, så mina dagar är helt bananas på jobbet. Men nu när jag kan
prata om det så ska jag lägga upp bilder och låta er följa mig i arbetet med nya
varumärket Leila's general store som exklusivt kommer att säljas på nätet så håll
utkik efter premiären."

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

Nu måste jag hoppa i säng om jag ska vara lite pigg i morgon bitti!
Önskar alla en fin vecka med jobb, sportlov eller vad den kan bestå av!

Kramar till alla


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken toppennyhet!! Här är det en som med all säkerhet kommer kika in och klicka hem något :)



Hoppas du haft en bra start på veckan!



Kramar Bella

2012-02-13 @ 20:11:48
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Glad alla hjärtans dag!!!



Det blir ju helt underbart med en Leila shop, jag kommer absolut bli kund! Har börjat laga mer mat och baka, har inte förut varit så intresserad men tycker nu att det ganska kul!



Mindes häromdan att det var för ca 2 år sen du och jag mötte våren i Paris, stunden i solen på uteserveringen på Champs Elysee är nog en av mina bästa vårminnen!



Kram



Jessi

2012-02-14 @ 10:04:57
Postat av: Anonym

Jag som inte sett ett enda av Leilas program eller läst en enda bok tycker ändå att det är en riktigt god idé då hon har snygga grejer när hon bakar (av det jag har sett för att inte ha sett något). ;-)



Kram

Sofei

2012-02-14 @ 14:36:45
URL: http://litendelavmig.se
Postat av: Carolines hemligheter

Vilken kul nyhet, ja där lär man öppna konto i tryggt sällskap av många andra bloggerskor skulle jag tro :-)



Vi hittar en ny fredag, nästa tror jag att jag kan, vi åker till fjällen tidigt på lördag morgon (Kungsberget över helgen) men något gott att äta tillsammans med ett eller två glas vin skall jag nog fixa ;-)



Vi hörs, ha en skön torsdag och en stor kram!!!

2012-02-15 @ 21:00:12
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0