Perfekt måndagsmat



Gud så smidigt det var att fixa till ett par plåtar hemmapizza idag!
Hittade Sara Lee's Pizzakit på affären igår och kom då ihåg att en
vän använde dem för att laga lunch en gång. Slog till och det var
riktigt kul att "poppa" ut degen ur sina behållare, rulla ut dem på
plåten, bre på den medföljande tomatsåsen och sen fylla dem med
skinka, champinjoner, lök, tomat och ost! Goda var de också enligt
familjen, så det blir dagens osponsrade tips!



God kväll alla "gamla" och inte minst alla nya läsare!

Det liksom rasslar till när man får äran att synas på Blogg.se's framsida så det
tackar jag för! Fick många frågor om filmen "En gång i Phuket" var sevärd och
det är den verkligen! Jag skulle kunna se den i kväll med :-)

Så var man då igång med en ny arbetsvecka igen och det är bra skönt när måndagen
passerat, ja kvällen är ju kvar men jobbmåndagen menar jag. Resten av veckan brukar
bara rulla på och snart är det helg igen. Bra eller dåligt går ju att diskutera, då livet liksom
minskar med en dag hela tiden med. Gäller att fånga dagen varje dag!

Fick ett sms på väg hem idag om att mina nya glasögon finns att hämta så i morgon åker
jag direkt till optikern för att hämta dem! Ska bli så skoj att få dem då jag hoppas de blir
mina nya favoriter! Svarta bågar och med glas så jag ska se tydligt åt alla håll ;-) Sen vankas
det hockey på kvällen så jag längtar redan efter tisdagen!

Må nu så gott så hörs vi snart igen!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Anna S

Även vi avnjöt hemmagjord pizza. Fast igår.

Himla gott!!



Vill också se den filmen.

Kul att du gillade den.



Kram

2012-02-06 @ 23:37:15
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: Turid

Den pizzan är ju jättegod! Åt den med häromdagen!

2012-02-07 @ 10:42:14
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: cecce

Vad kul att du är med på blogg.se framsida! Grattis!!



Vad tråkigt att er lilla fina undrevisningsgrupp ska läggas ner. Fast om jag förstod dig rätt tyckte ni att det trots allt är bra. Kan nog förstå hur ni tänker. Hoppas att det löser sig med din framtida placering. Det är ju a och o att man trivs där man jobbar. Men du är så duktig så jag tror säkert att du får en bra plats någonstans.



Kämpa på! Snart är det lov! (Vi har v8..längtar...!)

Du ska inte gå på Bloggmingel 2012 i Stockholm.?Kan skicka dig en länk om du vill. Jag ska dit. Kunde va ett sätt att ses kanske?:-)



Kramar!!

2012-02-07 @ 20:49:27
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja visst är det smidigt i bland? Hoppas glasögonen är till belåtenhet.

2012-02-07 @ 21:33:18
URL: http://liilah.blogg.se/
Postat av: Marie

Mmm hemmagjord pizza är inte fy skam!

Det ska bli roligt att se dina nya glasögon, kram!

2012-02-07 @ 22:32:27
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0