Rolig fredag på gång!


Beirut Café har en egen kokbok med alla goda libanesiska rätter!


Hallo alla fina!

Ja hörrni, det är inte tätt mellan inläggen men både tiden och lusten
saknas just nu, och då får det vara. Jobbar på som bara den och längtar
efter sportlovet som kommer vecka nio. Då ska jag samla alla tankar som
just nu snurrar runt i mitt huvud med undringar om omorganisation, uppdrag,
utbildning, LPP, IUP och annat som hör den pedagogiska världen till.

Har lurat in min lärarstuderande dotter till min skola som vikarie, så nästa
vecka jobbar vi på samma arbetsplats, Ja utom på måndag och tisdag då jag ska
på kurs och lära mig "Det proffessionella samtalet". En kurs i samtalsmetodik som
jag som arbetslagsledare kan ha nytta av! Ja annars med skulle jag tro!


                                  Älskar grillad Halloumiost!



I morgon ska jag ut på skoj med mitt tjejgäng och bästa vän Lena som är på
besök i Sverige. Vi ska mysa, dricka skumpa och äta libanesiskt på kvällen
Beirut Café som ligger på Engelbrektsgatan. Mmmmm, känner smakerna
redan nu och när jag sen tittar i boken vattnas det i munnen på mig!

Vad ska ni göra i helgen?

NU dags för kvällskaffet (känner mig som min mamma när jag uttrycker mig så)

Kram från Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter toppen, ha en fin dag:)

2012-02-17 @ 03:03:38
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lycklig mormor

Njut av maten!!jag är från Libanon men tyvär så lagar jag inte libanesisk mat för det ta så lång tid,men jag saknar maten massor kanske få åka till stockholm nåt tag,ha en trevlig helg kram:)

2012-02-17 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0