Stockholmskväll






God lördag på Er!!

Jag hade en trevlig kväll igår med underbar libanesisk mat, goda drycker, bästa 
sällskapet och värme som trotsade den kylslagna Stockholmskvällen!

Vi började på Kungsholmen med champagne och jordgubbar hemma hos en av tjejerna
innan vi styrde stegen mot Beirut Café. Inget dåligt val av restaurang då maten, servicen
och känslan var på topp även om restaurangen ligger lite avsides (i mina mått mätt).
Vi beställde meze med både kalla och varma rätter och en mix av grillat kött. Mums!

Sen avslutade vi kvällen på Sturehof med mer bubbel och tjejsnack. Ganska lagom 
med folk ute igår, även om jag börjar känna mig gammal och snabbt ledsnar
stimmet, musiken och sorlet. Gillar nog bäst att sitta mer och kunna prata ostört
framför att mingla runt en bardisk numera....även om det kan vara trevligt ibland.

Nu har jag en hel helg framför mig utan några måsten och det känns underbart!
Dottern har kört bil upp till Dalarna nu på morgonen tillsammans med en vän för
att hälsa på en annan vän och åka slalom i Romme. Hennes första långkörning och
den gick bara bra! Duktig flicka :-)

Ha en underbar helg alla fina!

Kramar till Er!
              

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Hallå vännen, det låter som en härlig start på helgen du hade! Och Beirut Café är riktigt trevligt, deras hela kronärtskocka är sjukt god, provade ni den?



Vad tror du om att ta en middag ute i vecka nio när du är ledig, antingen mitt i veckan så kanske jag kan ta en liten sovmorgon eller på fredagen? Har du vägarna förbi stan då kan vi ju luncha också :-)



Ha en skön kväll, själv slänger jag ett halvt öga på Kontoret men eftersom det är en svensk version av The Office så känns det lite ointressant, hade varit kul om de gjort det lite mer till sin egen grej tycker jag! Kollar du?



Ha en skön ny vecka, massor med kramar!!!

2012-02-19 @ 20:31:41
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0