Utbildar mig lite till



Collaget är gjort med hjälp av Remby.com som jag fått förmånen att testa. Har dock en
del kvar att lära men just nu finns inte den tiden. Kul är det och man kan skapa mycket skoj!!

Hej på Er!

Hoppas ni haft en bra helg och fått lite vårkänslor när det droppar från taken!
Som ni förstår ska jag gå på en tredagarskurs i Samtalsmetodik och börjar
med de två första dagarna nu och den tredje i mars. Långa dagar lär det bli
så nu vet ni vad jag gör!

Ha det så bra tills vi hörs igen!!
KRAM


Kommentarer
Postat av: lena mansfield

Den där kursen har jag gått för något år sen! Mycket bra och lärorik! Tror t o m den bästa! Ha det så kul!

2012-02-20 @ 07:07:59
Postat av: Marie

Lycka till med kursen!

kram!

2012-02-20 @ 21:36:39
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0