Min värld 2011


Viktigast av allt är min familj. Ni är bäst i världen även om diskussionerna viner ♥

Några olika stilar och frisyrer samt kilon hann jag med under året.

Oscar tog studenten i juni och började på Teknisk högskola. Bara stora barn nu!

Vi åkte upp till vännerna i Dalarna och firade midsommar på traditionellt vis!

Min älskade pappa ♥ och underbara Ångermanland besökte vi på semestern.

Sommar, sol och hav. Grillat, blommor och utflykter. Rosé och lätta kläder!

Beatrice och jag åkte till LONDON på sportlovet. Vi shoppade och umgicks!

I slutet av sommaren åkte R och jag till ZAKYNTOS med våra vänner. Måste
vara en av Grekland vackraste öar och vi hade riktigt, riktigt skönt och kul!

I början av december åkte jag och Caroline till MILANO och MOLTRASIO. Skönt
som bara den att få komma iväg mitt i adventstider och få uppleva detta!

Mina fina bloggvänner som jag träffat och umgåtts med mer 2011. Anna och
bäste Maximilian, Caroline med sötnosarna Irma och Majken, Jessi fick en söt
dotter och mysigaste Zandra. Träffade även Susanne och Cecilia som besökte
Stockholm!
.
Sen kryddade jag vardagen med de roligheter jag gillar allra bäst!! Auktioner,
loppisar, svampplockning, bakning, inredning, och konserter!


Årets första dag har gått och idag har jag haft trevligt besök av Lena. Hon åker
tillbaka till Bryssel i morgon och vi behövde boka hotell till vår NY-resa i april!
Tiden gick fort ikväll när jag pysslat ihop dessa collage och när jag ser tillbaka så
blir jag nöjd om 2012 blir lika innehållsrik och bra som 2011!!

Nu sova så God natt!

Kram från Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Marika

Åh vilka fina kort du tar och vilken gullig familj. Så mycket roligt du varit med om under året. Kram och tack för att du bjuder så mycket på dig själv, av alla möjliga slag. Jag tycker mycket om när du ibland blir personlig.

2012-01-02 @ 09:07:28
Postat av: millamagi

Vilka mysiga collage - strålande idé att sammanfatta sitt år! Ha ett bästa 2012, kram

2012-01-02 @ 12:26:32
URL: http://millamagi.wordpress.com
Postat av: Bella

Vilket fina collage du gjort för 2011!! Många förevigade trevliga och roliga minnen att ta med sig från året som gått och jag önskar dig allt gott även under 2012!



Kramar Bella

2012-01-02 @ 15:38:11
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman

Vilken fin krönika över ditt 2011 och så fick jag och M vara med också, så fina bilder på alla. När M är en drake är ju bara så gulligt, vad liten han var där :-)



Ses imorgon!



Kram och godnatt!

2012-01-02 @ 22:18:14
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Zandra ☆

Å vilket fin årskrönika du knåpat ihop!

Härliga bilder att blicka tillbaka på, tänk vad många minnen vi spar tack vara kameran :-)



Njut vidare av ledigheten och ha en skön vecka

KRAMAR

2012-01-03 @ 11:04:12
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilken underbar årskrönika!

Vilken fin familj du har och kul att få nya vänner via bloggen. Skulle vara kul med en bloggträff och träffa alla bakom skärmana...

Ha en fin dag och en god fortsättning på det nya året kram Angelica!

2012-01-03 @ 11:28:51
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin sammanfattning av året och vad många härliga resor du har gjort. Tänk vad bra att vi kan ta så många kort som man lever vidare på, ha dem kvar i minnet då vi går in på ett nytt spännande år!

2012-01-04 @ 21:55:52
URL: http://himmelsblaaogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0