Mitt i januari


                                                Slussen, Stockholm en kulen dag i december


God morgon!
Tog en behövlig sovmorgon i morse efter den första arbetsveckan för året och har inte gjort
många knop sen jag steg upp. Kaffe, morgontv och lite snack med sonen är vad jag hunnit med
hittills, men ska ta tag i hemmet alldeles strax. Alla adventsstakar och annat som fortfarande
på minner om den gångna julen ska väck idag! Köpte ljust rosa tulpaner i går och de matchar
inte julresterna så bra.

Första arbetsveckan gick bra och nu är man inne i temot och sysslorna igen. Roligast denna
vecka var att jag ska få åka på en tjänsteresa i början på februari. Kanske inget speciellt
egentligen men i skolans värld händer det inte ofta att man får möjlighet att besöka andra
och ta del av deras arbetssätt, men nu ska jag det. Tre dagar med nya synsätt och ny miljö
känns otroligt stimulerande och något jag ser fram emot!

Här hemma blir det annars en lugn lördag för mig. Dottern spelar fotbollscup, sonen hockey
och maken bär flyttkartonger åt vännerna så jag tillbringar dagen med mig själv. Vilken tur
att jag trivs så bra med mitt eget sällskap ;-)

Önskar er en skön lördag och helg!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Agge

Önskar dig oxå en skön lördag och helg!!!!:)

Kramizzz

2012-01-14 @ 15:34:18
URL: http://farmoragge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0