Out of office



Quality Hotel Prisma i metropolen Skövde hittar ni mig i morgon. Ska bli skoj
att bara få komma iväg en sväng och bryta jobbveckan med annan typ av jobb.



Halloj!
Usch vad kallt det blivit nu, jag som fryser annars fryser ännu mer nu och det gör
det svårt att veta vad jag ska packa ner i lilla resväskan. Skulle ju gärna ta varma
vinterkängorna men de är ju inte snygga att ha till klänning och skinnstövlarna
kanske bli för kalla om det kommer nån snökanon farandes över Sverige.....Ja,
så här håller jag alltid på innan jag ska åka nånstans men det brukar ordna sig ;-)

Här rullar allt på som det brukar med jobb och familj, inget speciellt som hänt sen
sist, och det är väl skönt om man tänker efter. Gäller bara att finna glädjen när allt
är som vanligt också och inte bara söka efter det lilla extra.

Man måste komma ihåg att dagarna som går - det är det som kallas livet!!!

Kommentarer
Postat av: cecce

Åh, så mysigt! Ha en trevlig helg!!



Kramar!!

2012-02-03 @ 06:52:45
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0