Pastelligt i vår



Små glasvaser i grupper med ensamma blommor i är snyggt tycker jag.
Snart är det vår och då kan man plocka in nya blommor varje dag!!
Läste att pastellfärger är tillbaka i vårens mode. Back to the 80's!


Halloj!
Hoppas ni har det bra så här på torsdagskvällen. Här har ni en som längtar till i morgon
även om denna vecka bara sprungit förbi utan några hinder alls.

Idag efter jobbet åkte jag till optikern (igen) och provade glasögon och vet ni vad....
jag har beställt ett par till :-)) Ett par svarta, lagom tuffa som gör mig lite spännande
tror jag hahahahahaha. Man gör ju allt för att få lite uppmärksamhet eller hur!

Hamnade på Carlings efteråt där de hade en galen rea just nu. Ta 5 betala 100:-!
Så nu har Oscar, Beatrice och maken fått lite tillskott i garderoben. Nej,det blev
inget till mig då Carlings inte riktigt är min affär.

Nu blir det lite Antikrundan igen! Ha det bra så hörs vi snart igen!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej.. Vilken härlig bild, får mig att längta efter våren, efter att ta ett glas vin på en uteservering.. Hoppas du får en härlig helg!! Kram

2012-01-20 @ 08:17:10
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Bella

Vilka läckra bilder du tagit :) Härligt pastelliga (finns nog inget ord som heter så, men du förstår vad jag menar :)) och våriga!!



Det kallar jag rea 5 för hundra!! Kul att kunna göra sin familjemedlemmar glada!



Hoppas du får en riktigt trevlig helg!



Kramar Bella

2012-01-20 @ 20:33:57
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej!



Det är ju så snyggt att ha snittblommor i små vaser, sen du visade det förra gången gör jag så alltid med snittblommor när bladen blir dassiga men blomman är ok! Så tack för idén!



Söt hund ni hade på besök, djur är ju så härliga! Rolle lägger sig alltid på rygg när Celine vill klappa, han vill visa sig "ofarlig", gulligt!



Nu ska jag sätta på kaffe, behöver liten kick för att komma igång, sen blir det promenad innan vi får besök. C växer och utvecklas, nu vill hon helst stå hela tiden och sen gillar hon att sitta i sin matstol och leka och "prata" med oss. Mysigt.



KRAM o ha en bra vecka!



Jessi



2012-01-23 @ 09:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0