Hemmakär


Tröttnar aldrig på min svartvita grafiska vägg med bokstäver och motiv jag riktigt tycker om!

Har för att bryta det vita lagt en svart duk på matsalsbordet till de rosa tulpanerna.
(Tänkte skriva "krispiga" tulpaner men låter bli.....krispig verkar liksom vara det nya
favorit bloggordet ;-)

Vår matsalsplats där vi oftast äter middag tillsammans med mitt fina lampfynd.

En ny lurvig vit pläd ligger i soffan och värmer mig om kvällarna. Har faktiskt en
likadan i sängen och de är sååå sköna och mjuka!


Halloj!

Tittar in som snabbast för att hälsa vecka 3 välkommen och önska alla en trevlig sådan!
Ska strax rigga om från pretto jeansklänningen med liten kofta till rejäla hockeymamma
outfiten. Dax för match alltså och även om jag känner för en hemmakväll så ska jag göra
Oscar glad och åka och heja! Brukar vara skoj när man väl är på plats.

Måndagen gick rasande snabbt, har fått en del viktigt avbockat från listan så nu lär resten
av veckan rusa fram. Men känns det inte väldigt långt till lön denna månad???

Nu väntar maken och Goretexskorna på mig!

KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Hoppas att ni får en bra kväll och att killarna vinner :-)



Stor kram



Ps, jag har krispiga tulpaner just nu hemma - haha ;-)

2012-01-16 @ 20:28:52
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: cecce

Vilka härliga bilder! Du har så fint hemma:-)

Hoppas du kommit i gång lite grand i skolarbetet. brukar ta ett tag innan man vänjer sig.

Heja din sons lag!!



Kramar

2012-01-16 @ 22:05:18
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Bella

Har säkert sagt det innan, men det ser så inbjudande och hemtrevligt ut hemma hos dig och så duktig du har blivit med kameran :)



Hoppas på vinst för sonen och att du får en fortsatt fin vecka!



Kramar Bella

2012-01-17 @ 21:35:21
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0