Med fokus på halsen



För några veckor sedan fyndade jag denna klänning i Sickla Köpkvarter.
Inte för att jag behövde en till svart klänning men jag gillar skarpt den
ringning och stil som halsen har. Klänningen blir kvinnligare på något sätt.
Sen gillar jag också att den är lite kortare fram än bak och kan bäras
både på sommaren och på vintern!


Happy Weekend på Er!

Här har ni en som verkligen softar idag. Myser omkring i myskläder och
tittar på olika sportsändningar på tv varvat med presskonferenser och annat.
Just nu tittar jag på mitt favvoprogram "Jamie Oliver's 30 minute meals" och
inspireras av hans fantastiska energi och goda maträtter. Måste köpa den
kokboken känner jag - ALLT verkar supergott!!

I morgon blir det lite mer drag en stund i allafall då vi ska titta på hockey.
Men det är ganska skönt att inte ha för mycket att göra på helgen om jag
ska vara ärlig!!

KRAM på Er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack snälla du för gratulationerna!

Ska bli så kul att arbeta nu för jag älskar det här yrket,så kul att möta och arbeta med barn!

Ha en fin myskväll!

kram Angelica!

2012-01-21 @ 18:44:16
URL: http://angelicalivia.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilken fin klänning du köpt, detaljerna i halsen gör ju hela klänningen, snyggt!!



Här har det också tittats på sport på tv, tyvärr slutade ju handbollen på värsta tänkbara sätt, vad hände???



Visst är det skönt när helgerna inte är för uppbokade, jag gillar det också :)



Hoppas du får en mysig lördagkväll!



Kramar Bella

2012-01-21 @ 20:24:46
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: christin

Den ser riktigt fin ut! Gillar också ringningen som halsen har på klänningen! Ha en fin fin söndag!

2012-01-22 @ 12:16:50
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0