18°Celsius


                                                                  MIN JULROS

Idag är det skönt! Riktigt skönt! Så skönt att jag letade fram krattan när jag
kom hem för att det riktigt vårspritter i min kropp. Bort med det gamla och ge
plats för det nya! Men det var efter att jag öppnat kuvertet från Skatteverket
och blivit riktigt glad över siffrorna jag såg! Äntligen får jag också tillbaka på
skatten
!!

Annars har min vecka bara rullat på efter krokichocken i måndags (ska förresten
dit på måndag med, då jag fick mersmak) och innehållit både kurs och mycket jobb.
Jag kan numera lägga Diplomerad samtalsledare med utredande förhållningssätt
till mitt CV. Sa till familjen att nu ska ni se att våra meningsskiljaktigheter kommer
lösa sig galant med mig expert......men deras min sa något annat. Får väl vara glad
om det funkar bra i min proffession i allafall ha ha ;-)

Kvällen tillbringar jag med barnen då maken är med jobbet på kurs med övernattning
och man får väl passa på så länge man har dem nära. 1 juni flyttar sonen till en student
lägenhet och mammas hjärta gråter.

Och på frågan om kommunanställda ska få gratis kaffe för skattepengar svarar jag JAAAAA!!!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Farsgubben

Visst räknas vi pensionärer som kommuanställd?

I så fall skulle jag även svara JAAAAA!!!

2012-03-23 @ 11:44:05
Postat av: anna

vilken fantastisk bild, hur har du fått till den?

kram på dig

2012-03-23 @ 18:29:21
Postat av: Ann-Louise

Anna: Tack!

Fotot är tagit med min Canon och jag höll upp min blomma mot solen helt enkelt. Resultatet blev fint tycker jag med! Texten har jag lagt till i Photoscape!

Ha en fin söndag! Kram

/Ann-Louise

2012-03-25 @ 11:34:57
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: cecce

Grattis! Bra jobbat! kan tänka mig att du är en riktigt bra samtalsledare:-)!

Härligt att du börjat med krokimålning också! Alltid roligt att utveckla sig!



Hm...det där med skatten. Är rädd att jag får betala en massa. Ja, det vet jag ju redan att jag får...men hoppas det inte blir mer än jag beräknat i alla fall.



Du undrade om klänningen...den är av märket Vila och finns nog i de butiker som säljer märket. Den är snygg faktiskt. Köpte den igår efter modevisningen.



Kramar!!

2012-03-25 @ 13:43:54
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: cecce

Vilken vacker bild förresten! Fantastisk!



kram igen:-)

2012-03-25 @ 13:44:35
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0