Välkommen härliga helg!



Estrid Eriksson klassiska mönster "Elefant" för hennes livsverk
Svenskt Tenn. Butiken på Strandvägen i Stockholm ligger i samma
hus som Estrid själv bodde i och är en njutning att vistas i. Efter
ombyggnaden är den underbar och en tesalong har öppnats!



Äntligen lördag!!
Här har min morgon startat med frukost, Dagens Nyheter och
Godmorgon-tv, precis som jag vill ha det!!
Lugnt och skönt utan stress!

Veckorna går bara fortare och fortare känns det som och just nu när våren
kommit så känns det både bra och dåligt tycker jag. Den närmaste tiden är
den bästa på hela året tycker jag, våren är min absoluta favoritårstid!

Jag har medvetet dragit ner på mitt bloggande den senaste tiden men ser att
ni tittar in hos mig varje dag fortfarande, vilket känns kul men ni möts av
samma gamla inlägg....trist eller?? Vi får väl se om det blir en tillfällig
händelse eller om det känns bra och blir en vana.


Våren är ju annars en händelserik årstid och i år är det ingen skillnad. Om
tre veckor är jag i New York och njuter av storsdagspulsen igen och om
ytterligare några veckor är jag bjuden på klassåterträff i mina barndoms-
trakter. Tänk att det gått 30-år sedan jag gick ut grundskolan....galet men
det ska bli spännande och skoj att träffa alla igen!


Ha en skön helg!

Kram från Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Katja

Halloj där...



Jag är grymt avis över att du får möta våren i New York. Vill se massor av bilder så att jag kan uppleva och njuta genom dig då det inte blir ngn resa för min del till det stora äpplet förrän tidigast i höst igen. Vi får se...



Ha en fab helg fina du!! Kram

2012-03-17 @ 16:35:53
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: christin

Fint med elefanter! Blir nyfiken på vad som döljer sig i asken? Kram

2012-03-18 @ 18:55:06
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0