När man bara dör en smula


Jaclyn dress från Provrummet.se



När jag såg den här klänningen någonstans i bloggvärlden föll jag pladask.
Den ska jag bara ha, tänkte jag och några minuter senare var den på väg
till mig. Har tyvärr inte fått den ännu men en känsla av förväntan finns och
bara den är angenäm. Hoppas den passar då jag har en del roligheter på
gång nu på våren som jag tror den kan passa perfekt till!



Älskar halsringningen och skulle jag gifta om mig någon gång skulle jag välja
en klänning med en ringning åt det här hållet. Sen är det perfekt med en liten
kort ärm
får mig att känna mig mer klädd och man slipper ha något över.
Spetskanten nertill mjukar upp helhetsintrycket och att den är sydd i lintyg
känns spännande!

Nu är det helg igen, tycker veckorna går superfort just nu. En lugn helg väntar
utan något alls planerat och just idag känner jag mig rastlös över det. Känns
som om jag har en massa energi över och vill hitta på roliga saker hela tiden.
Hjärnan jobbar på högvarv, ideér poppar upp och lusten att vilja uppleva är
på topp. Tror jag drabbats av vårkänslor och måste likt Ronja ut och skrika
av mig lite ;-)

Känner inte ni att man vill göra saker hela tiden, ha kul, uppleva saker och
ta vara på varenda sekund? Eller håller jag på att bli tokig ;-))

Kramar

Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Gillar också klänningen och har funderingar på att beställa den men blir lite osäker på vilken storlek man ska ta, vill inte att den ska sitta för tajt över magen, vilken färg har du valt? /yvonne

2012-05-11 @ 21:08:47
Postat av: Marita

Den är på väg hem till mej också,kommer på måndag. Jippi! Tror att den ska sitta underbart på,jag tog den blå,hoppas få se en bild när du har den på! Ha en trevlig helg. KRAM

2012-05-11 @ 22:56:38
Postat av: Ann-Louise

Yvonne: jag valde den grå! Ett tips är att kolla och mäta enligt den måttabell som finns vid varje plagg när du ska välja storlek. Spännande att se hur den passar sen!



Trevlig helg/Ann-Louise

2012-05-11 @ 23:07:46
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Marita: vilken bra smak du har ;-)

Jag tog grå men hade svårt att välja färg...

Tror och hoppas min kommer på måndag med!



Trevlig helg/Ann-Louise

2012-05-11 @ 23:10:07
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag har spanat in den jag med enda sedan jag såg den på Malena (Malenami) för ett år sen eller nåt. Jag har dock inte beställt den själv, men ni kommer säkerligen vara jättefina i den.



Trevlig helg!



Kram

2012-05-12 @ 09:52:04
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: Susanne

Vilken jättefin klänning...vill också ha :)

Hoppas du har en skön lördag



Kraam

2012-05-12 @ 16:51:27
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Är helt övertygad om att du inte håller på att blir tokig :) Bara normalt påfylld med energi och livslust nu när sommaren närmar sig!!



Klänningen är ju såååå snygg och det står verkligen Ann-Louise på den :)



Hoppas du haft en bra helg så här långt och att du får en mysig lördagkväll!



Kramar Bella

2012-05-12 @ 21:07:02
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman

Den klänningen har även jag spanat in, men tycker det är ganska svårt med klänningar över bysten om de har dragkedja som denna, kanske ska våga ett klick ändå :-)



Oavsett kommer du vara så fin i den!!!



Hoppas du haft en skön helg, och att denna kortvecka blir toppen!



Stor kram

/Anna

2012-05-13 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0