De små husen

Små hus har flyttat in i rosa huset. Slöjdläraren Mats sågade till dem åt mig och jag har
slipat och betsat i grått och svart. Hade gärna haft ett gäng till i olika gråsvartträ-iga nyanser
men man ska ju ha plats för dem med.
På minner mig om Gotland och Fårö och Helgumannens fiskeläger ♥
 
 
 
Glad andra advent på Er!
 
Hoppas ni mår bra och att Sven inte bråkat med er den senaste veckan. Här i Stockholm har vi klarat oss väldigt bra tycker jag, hade förväntat mig något mycket värre.
Veckan som gick sprang iväg och nu är det bara två skolveckor kvar innan jullov och ledighet. Ska bli så skönt! Har bestämt att denna jul ska bli lugn och vi har gemensamt i familjen valt ut de viktigaste delarna som alla vill ha för att det ska kännas som en riktig jul, men allt i mindre mått. Själva julafton firar vi hos min svåger och svägerska och där hjälps vi alla åt. Nån kanske minns att vi skulle fira julen i Mexico i år men den resan spar vi på till dess min axel är hel igen, vill ju kunna njuta och aktivera mig fullt ut på en sån resa.
 
Hur går det för er med alla julförberedelser? Tar ni det lugnt eller är ni stressade?
 
Ha det bra tills vi hörs igen!
KRAM
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Ååå vilka fina hus, förstår att du vill ha ett helt gäng av dem. Själv tar jag det lugnt o gör bara saker som är kul, som att baka o göra julgodis, mums. Tyvärr försvann snön som kom i morse o nu spöregnar det istället, men hoppet om en vit jul finns kvar. Hoppas värken har lättat o du har fått njuta av helgen o andra advent. Kramisar Tina

2013-12-08 @ 18:04:33
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Bella

Vilka fina hus!! Passade ju perfekt på din fina "pynthylla" :)

Det gjorde ni väl alldeles rätt i skjuta på resan när du inte är bra, hur går det med axlen? Blir den bättre...

Jag försöker att inte stressa innan jul utan njuta och adventsmysa. I år gjorde jag en lista redan i slutet av november för att planera det jag vill hinna med för att slippa stressa och jag tror det ska funka :)

Hoppas helgen varit bra!

Kramar Bella

2013-12-08 @ 19:29:43
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Tina

Kikar in o önskar dig o din familj en riktigt God Jul. Sv jag har olika varianter av löshår men alla är med clips o inte med någon snodd. Jag har köpt allt mitt löshår hos frissan men vet inte vad märkena heter. Kolla med din frisör de kan säkert ge dig tips o hjälpa dig. Stora julkramen vännen. Tina

2013-12-23 @ 17:52:25
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0