NU känner jag att det är sommarlov!

 

Nu, nu börjar jag koppla av. Både kroppsligt och i huvudet. Har sovit ut om
mornarna såpass att jag nu börjar vakna tidigare och tidigare. Utvilad är kanske
inte rätt ord, men mer och mer avslappnad.
 
Har betat av en hel del på den där "måste ta tag i listan" jag har och hela tiden
tänker att "det ska jag fixa när jag får sommarlov". Hårfix, fotfix, sjukgymnast och
läkarbesök för småsaker. Skönt när det är gjort!!
 
                             Så glad över min nya Bourgielampa från Kartell!
 

Kvar är dock hemmet, det rosa huset där fyra vuxna kamperar ihop och det kräver
en del. Har ingen lust att städa och rensa när solen skiner utan väntar in de regniga,
som i och för sig får utebli....men då blir inget gjort istället. Ja, ja vem bryr sig i
slutänden och tackar en. Jag har inställningen att inte stressa upp mig utan njuta
av dagarna istället, ta vara på de fina dagarna vi har nu!
 
Idag packar jag också resväskan för i morgon åker jag till Cecce i Skåne! Livet är kul!
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Så fin nya lampan är och jag gillar ju allt som är svart o vitt så dina kuddar och porslinet är helt i min smak!!

Skönt att börja landa efter en hektisk jobbvår och så hoppas helgen i Skåne blir toppen och en av sommarens höjdpunkter med en fin vän!

Kramar Bella

2013-06-27 @ 21:07:22
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Antonia

Hej1

Har du bra tips på inredning till vardagsrummet o sådär?

Kram...

2013-06-28 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0