Efterlängtat

Jag har längtat efter att besöka Lotta Agatons shop på Rådmansgatan i några veckor
nu men inte kommit mig för att åka. Men idag blev det av och det är jag glad för. Hade
kunnat köpa hem allt jag såg eller flyttat in direkt.
 
För er som inte bor i Stockholm kan jag meddela att Lotta öppnar en webshop på prov
i dagarna och med det utbudet och den känsla för styling hon har kommer det gå bra
är jag säker på!
Och efter veckor av trånande äger jag numera ett g från Playtype's Grey Poster Collection!
 
 
Happy Weekend!
Idag är det fest på gång för mig! En kollega firar sin 45-årsdag och flytt med en tillställning
hemma och vi blir ett stort gäng som firar henne. Ska bli superkul att umgås med kollegorna
utanför jobbet då jag gillar dem sååå mycket!
 
Hoppas ni har det bra och har en fin helg!
KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Läckert!
Och du är vinnaren av min bild. Vill du maila din adress så ordnar jag.
STORT grattis!
Kram

2013-09-16 @ 19:55:39
URL: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0