Samla saker på en bricka

Min nya hobby här hemma är att samla favoritsaker på brickor. Tycker att brickan gör
att saker man annars inte skulle sammanföra börjar trivas tillsammans och helheten
blir spännande och levande!
 
På min bricka i vardagsrummet just nu: miniatyrstol från House Doctor, ljusstakar från
Iittala, antik elefant av Vicke Lindstrand/Upsala-Ekeby, doftljus från Lagerhaus, peaceljus
från Netto, blomman Sophora i guldkruka och fat av Anna-Lisa Thomson/Upsala-Ekeby.
 
Dark Wood ljuset doftar sådär mysigt höstigt med viss chai-känsla! Mmmmm!!!
 
 
Halloj!
 
Länge sen sist...jag vet! Får helt enkelt inte tiden att räcka till. Men ni som saknar mig
hoppas jag följer mig på Instagram där jag är mer aktiv. Iphonen har jag alltid till hands
och det är ju så himla smidigt att lägga in bilder där! @annlouiseberglund heter jag där!
 
Sen har ju tv-hösten kommit igång med och även om dagarna är somriga och härligt varma
känns det mysigt att krypa upp i soffan och bara vara. Tända ljus och mysa och hamnar
jag där får jag väldigt lite gjort sen.
 
Jag har köpt lite nya inredningsdetaljer till hemmet på sistone. Dels på loppis och en hel
del annat med. Inga stora saker som möbler och så, men sånt som gör stor förändring ändå.
Skulle behöva några veckors semester nu för att få fixa till det, ändra och förändra. Boar in
hösten kanske?
 
Nu dags för den där soffan ;-))
 
KRAMAR ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad fint du har gjort det. Visst är det så att på hösten vill man boa in sig, pyssla o renovera, göra fint o bara mysa. Sv japp, en MK väska fick följa med hem, är så fin. Kramisar Tina

2013-09-10 @ 20:21:49
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0