När ljuset kom

Har blivit nyförälskad i detta "krus/vas" som jag haft i massor med år
men aldrig sett med de ögon jag ser det nu.
 
 
Hej!
Så kom då snön till sist, inget jag egentligen jublar över men man kan ju inte annat att älska det ljus som
den bär med sig. Sen är det ju snart mitten av januari så vetskapen av att den inte har så många månader
på sig så gör det ingenting. Det blir ändå sakta ljusare och ljusare och det känns underbart om än bara att veta!
 
Kurerar mig alla lediga stunder just nu och även denna helg. Har fått diagnosen Frosen Shoulder och
blivit behandlad med kortisonsprutor mot värken. Just nu tror jag att dem gjort verkan och smärtan är
inte djävulsk längre utan mer hanterbar. Däremot har alla värktabletter gett mig gastrit som jag måste
få ordning på...jag som inte ens gillar att äta värktabletter, men nu var tvungen för att överleva. Att min
syster gick bort på nyårsaftonen har hjälpt till också. Men från och med nu ska allt bara bli bättre har
jag bestämt!
 
Vietnamesisk flätad korg som jag köpte hos LEVA Lador på Gotland i somras.
 
Letar efter ett vitrinskåp att göra om, ett projekt som jag kan gå loss på (så gott det går med vänster axel)
och som min kreativa sida kan få utlopp på. Har span hela tiden på Blocket och på loppisar till det perfekta dyker upp. Det är ju så nu på våren att man vill skapa, ändra och förnya.
 
WIIIEEE, nu ringde en kvinna med ett perfekt vitrinskåp jag ska kolla på i morgon!
 
Känner ni likadant?
 
Önskar alla en fin vecka!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0