Höstfint från Zara



 
Svart koftjacka från Zara över min puderrosa klänning från Monki.

Oj vad jag har städat och fixat idag! Har tagit det lugnt, pysslat lite mellan dammtorkningen och svabbandet. Men nu är det fint och luktar gott här hemma igen. Har även rensat ut lite sommarskor och sånt man inte kommer att använda mer och tvättat massor av maskiner. Beatrice har kommit hem så nu har jag sällskap och vi väntar hem grabbarna om ett par timmar från Dalarna. Lång resa för dem och hockeyn gick så där har jag fått rapport om, både vinster och förluster.

Kvällens middag ska strax förberedas. Tänkte göra vitlöksostfyllda lövbiffar med ugnspotatis, sallad och dricka ett glas rött till. Köpte hem jordgubbar igår trots att de var superdyra så de ska mumsa på till efterrätt.


Önskar er alla en mysig lördagskväll. Var rädda om Er!

Kram Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gillar tröjan, riktigt mysig :o)

Vi har precis ätit en ny rätt som blev riktigt god och funderar på att gå ut på stan och kolla lite.

Det är riktigt galej på stan kan jag lova så hoppas jag får sova så att jag orkar upp i morgon bitti.

Ledig på tisdag när jag jobbat helg.

Ha en mysig kväll med god mat och vin.



Kramen

2009-08-22 @ 19:35:25
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Cicci

Gillar din kofta massor! Dock kan jag inte ha den typen, då jag är ganska kort så det ser istället ut som ett tält på mig.



Er middag låter jättegott och jordgubbar är ju aldrig heller fel!



Många kramar

2009-08-22 @ 19:50:50
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Supersnygg kofta du shoppat på dig från Zara!



Hoppas du har en mysig kväll med familjen, er lördagsmiddag lät urgod! Kramar

2009-08-22 @ 22:17:13
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Bella

Åååh,så snygg kofta du köpt på Zara!!! Verkligen min stil, önskar så att Zara funnits i stan då jag tycker de har så mycket fint, går alltid dit så fort jag är i Göteborg...



Hoppas du har en mysig lördagkväll med familjen



Kramar Bella

2009-08-22 @ 22:58:11
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: jessi

Vilken snygg kofta o den passade ju perfekt till klänningen!



Visst är det en härlig känsla när allt är städat o rent hemma, då går jag bara omkring o myser...



Stor kram till dig!

2009-08-23 @ 10:07:31
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina kläder du hittat! Glömmer jämt bort butiken Zara ... men kanske blir att man kikar lite där när man åker in till stan nu framöver.



Ja tror också att det kommer gå bra med alla ord hehe men de va så skoj att höra hur de formulerar sina meningar och vilka ord dom använder. Det kändes lite som att man själv fastnat i samma snurr på ord å inte förnyar eller lär sig vidare mycket när man knappt läser eller befinner sig i samma miljö och vänkrets ... det känns hur som helst väldigt spännande allt det här :)

Du kanske får lite frågor om ditten å datten eftersom jag vet att du är lärare :)



Va fint ni har hemma, ser så hemtrevligt å mysigt ut! Stor kram till dig

2009-08-23 @ 12:59:42
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0