Manikyr till hälften


Cissi filar mina naglar


Fransk manikyr

Nu är jag nöjd och glad igen på mina naglar. Det är så skönt att bli omhändertagen en stund av världens bästa nagelteknolog! Tack Cissi!
I dag gjorde han bara "halv" på mig. Det innebär att hon bara filar snyggt och sen fyller på genomskinligt material från nagelbanden och upp. Den vita franska manikyren blir då mindre men jag tycker att det är snyggt ibland också som omväxling.

Det var väldigt svårt att ta bilder när hon jobbade för den ena handen var ju upptagen...

Kan nu också berätta att det blev den lila klänningen som de flesta tyckte om men känner att jag borde betällt den i en färg till också. Måste kanske ringa och fixa till det!
Hittade en rabattkod på 100:- på order över 300:-  KOD: 1100

Ha en bra eftermiddag! Kramar

Kommentarer
Postat av: jessi

vad fint det blir, jag har faktiskt aldrig gjort manikyr på salong, har liksom insett att det är bortkastade pengar när man målar så myckek som jag gör. Men det är fint!

Däremot gillar jag massage o ansiktsbehandlingar!



kram

2009-02-23 @ 16:47:40
URL: http://) www.lyckoljus.blogg
Postat av: Madeleine

Jättefint ! jag vill också ha :) kramar tack för dina fina kommentarer på min blogg. Det värmer så

2009-02-23 @ 20:09:27
URL: http://madeleinesharmoni.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vad fina det blev :-)

2009-02-24 @ 16:07:00
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0