Sol & shopping


Höstens ljung i vårsolen

Solen kom fram i dag också till min stora glädje! Jag studsade ur soffan och begav mig ut. Lite sol och frisk luft var vad jag behövde.
Hamnade så småningom i vårt centrum och gick i butikerna, provade kläder och smakade mat. Riktig mysig dag faktiskt trots att jag vaknade med olustkänslor =0).

Jag är ju svag för det lantligt romantiska modet med "spetsar och volanger" och blev glad när jag hittade denna tunika/klänning i vitaste vitt!  Köpte även nya manchetter i rosa spets till min Change ljustake från Cult.

      
Tunika från Gerna


Cultljusstaken "Change"

Nu är det dags att börja med middagen. Efterrätten har min dotter och hennes kompis fixat idag och står i kylen och väntar. De har letat i mina receptböcker och hittat ett recept på en ljuvlig "Vit chokladmousse med hasselnötter". Ja den är god - för jag har tjuvsmakat. Skönt med stora och duktiga barn ibland.

Hoppas ni får en trevlig kväll. Här blir det "Let´s dance" som vanligt. Heja Morgan!!
Kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Lyckad shopping! De nya manchetterna var jättesnygga och passar bra nu till våren. Efterrätten lät riktigt smarrig! Skönt att inte behöva fixa allting själv ;)



Trevlig kväll! Kram/Miia

2009-02-27 @ 17:58:53
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Lyckad shopping! De nya manchetterna var jättesnygga och passar bra nu till våren. Efterrätten lät riktigt smarrig! Skönt att inte behöva fixa allting själv ;)



Trevlig kväll! Kram/Miia

2009-02-27 @ 17:58:53
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Mmmm vad gott med vit chokladmousse! Lät spännande med nötterna i också...



Gud vad alla är duktiga ikväll! Älskar både Niclas, Laila och Morgan =) Blir nästan lite rörd här för att alla är så bra, ha ha! Kraamar

2009-02-27 @ 21:13:24
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, tack! Vad kul att du tycker det!

Klart jag inte kan dissa ett sånt vad- det är jag för mkt tävlingsmänniska för! Att jag blir piggare och förhoppningsvis lite snyggare på beachen ser jag som en bonus! ;-)

Kram på dig och tack detsamma!



Vad söta manchetterna var! Vår känsla!

2009-02-27 @ 21:34:23
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

idag har vi också sol hos oss, ljuvligt!

hoppas du får en underbar helg!

kramar

2009-02-28 @ 11:58:14
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0