Hemma hos mig



Vårt vardagsrum


Äntligen fredag!
Är ledig för mina studier i dag också och idag har jag redan skrivit och skickat in en uppgift till Universitetet, duktigt!  Kvällen kommer inte att tillbringas i soffan utan i eftermiddag åker vi till Nyköping. Sonen ska spela hockeymatch och jag och maken R har  bokat plats på bussen som tar laget till matchen. Vi är flera föräldrar som åker med och då passar vi på att umgås och äter middag på restaurang där. Ska bli mysigt och kul. Hoppas bara att de vinner matchen så stämningen på hemvägen i bussen är på topp.

Visar nu mina fynd till ljusstakar som inhandlades i går. Det är de tre lika glasljusstakarna + den silvriga. Blev riktigt fint med alla sex ljustakarna tillsammans. De höga bakre glasljusstakarna från Orrefors hade vi sen tidigare. Min dotter tyckte det liknade en kyrka...men vi har inte alls samma smak. Konstigt att ens dotter vid snart nitton års ålder inte påminner om mig ett dugg?!

Väggord är en favorit hos mig. Har flera i vårt radhus. Ni får se de andra senare. Tycker om att ha det ganska sparsamt på väggarna, men ett och annat ord passar.
Hoppas ni får en skön fredagskväll vad den än må bjuda på och jag säger bara: CARPE DIEM.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad fint ni har och snygga ljusstakar ;-)



Hoppas att du har en riktigt skön söndag!



Kraaaamar

Anna

2009-02-01 @ 15:45:35
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Anna: Kul att du tittade in hos mig och tack så mycket!

Jo visst är ljusstakarna fina =). tack för tipset.



Hoppas din söndag blev bra också!

Kram

2009-02-01 @ 19:51:27
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0