Hemma igen efter försening - men längtar tillbaka!!


Stranden i Ixia.
Inte helt perfekt sandstrand men inte heller så fullpackad
av folk. Och det skönaste av allt - det blåser skönt på den här sidan av
Rhodos vilket är ett måste när det är 35 grader varmt!


Glad Ann-Louise i sin rätta miljö!
Förmodligen enda bikinibilden ni får se ha, ha!



Härliga vågor som bryter in mot land. Underbart att bada i det turkosblå
havet. På avstånd skymtar man Turkiet.

Hej på er -nu är vi hemma igen!
Men det var jobbigt att ta sig hem denna gången. Planet vi skulle åkt hem med hade träffats av blixten så vingen blivit skadad och måste lagas = Förseningar! Man raggade tag i ett nytt plan från Air Italy och efter nästan åtta timmars väntan kom vi i väg.

Fritidsresor ska ändå ha en eloge för sin hantering av det hela då vi fick transfer till ett femstjärningt lyxhotell där middag väntade och fick hänga där i lounger, poolbarer och terasser fram till att det var dags att åka till flygplatsen för avfärd. Sämre väntan kan man ha! Sen hade vi sån tur och fick sitta i Business Class på hemresan med sköna skinnsäten med massa finesser och flera meters benutrymme! Ett litet lyxäventyr mitt i det jobbiga!

Väl hemma vid 06.00 i morse vinkade jag av Beatrice som skulle till jobbet och stupade i säng och sov sen bort halva måndagen =0). Glad var jag må ni tro när jag vaknade av att solen sken här hemma också. Har förstått att det var rätt vecka vi kom iväg till Grekland då vädret inte varit lika fint här hemma!
Nu är middagen avklarad - det blev mjölk till maten! - och tvättmaskinen jobbar med sitt.

Har tagit en himla massa foton och måste nog visa dem i olika kategorier för att få någon ordning. Hade tänkt mig t.ex.
-Hotellet
-Gamla staden
-Båtresan
-Mat och annat trevligt


Men det fixar jag med senare eller i morgon då jag är piggare och jag tror vädret skulle bli sämre?
Ha en fin kväll och tack för alla era kommentarer. Ska snart titta in till er alla och se vad som hänt!

Många kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej vännen!



Vad härligt att ni har haft det bra,

bilderna ser så mysiga ut :-)



Tråkig väntan på hemvägan, men vad skönt att ni har kommit hem tryggt & säkert!



Kramar

2009-07-13 @ 19:36:53
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

roligt med kategorier!!!



då ses vi på onsdag, jag möter dig! du är såå välkommen!!! presenterna kanske är till någon annan.. hihiii...



kramisar

2009-07-13 @ 20:01:20
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0