Vita smultron






                           Älskar vitt så jag har även vita smultron ;-)



Jag har blivit väderleksrapportberoende. Jag erkänner direkt att jag fallit dit denna sommar också som så många tidigare. Det är som den heligaste stund på dagen när väderflickorna eller pojkarna ska redogöra för vädret - ingen får prata eller byta kanal.

Hur ska jag ta mig ur detta beroende och bara ta vädret för det det verkligen är - en fars man borde skratta åt - men i stället tillåter jag vädret ta över mitt liv ibland och blir så besviken när det inte håller det den lovar.

snälla ni som läser; Om ni har ett bra tips hur man tar sig ur detta beroende på ett smärtfritt och inte så dyrt sätt, hör genast av er till mig!

Vänligen / Ann-Louise


(Nej jag är inte alls sur på vädret- jag är urförbannad!! Var är solen ha, ha ,ha......hört den förr?)

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns det vita smultron?? Såg häromdan vita hallon men trodde dottern i den familjen försökte lura mig tills hon proppade munnen full haha smakar dom lika gott som vanliga??



Jaa du det där med vädret, försöker att inte se en endaste väderleksrapport så jag slipper va sur i förväg, lite så har det ju varit den här sommaren ialli fall ... är också riktigt irriterad över vädret, vi blev snuvade på en sommar känns det som!



Stora kramen till dig!

2009-07-30 @ 10:47:23
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag kollar aldrig på väderleken här i Sverige, det är sant! Enda gångerna jag kollar är när vi ska resa utomlands. Jag vaknar på morgonen o bestämmer mig då för kläder efter vädret och på sommaren har jag alltid ett litet paraply med mig för säkerhets skull! hihii...



kram

2009-07-30 @ 12:01:05
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vädret har inte varit särskilt kul denna sommar. Jag lyckades ändå pricka in semestern på de enda två soliga veckorna häromkring (v. 26 - 27).

2009-07-30 @ 13:40:17
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0