Äntligen fredag!



    



Caroline Winberg i Marocko för Lindex Shop Online.
                                                                                        
Vad tycker ni om denna stil och maxiklänningar? Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker. Älskar färgerna och det kvinnliga på ett sätt men tycker att det blir som tält på ett annat sätt. Kanske beror det på vem som bär dem och supersöta supermodellen Caroline klär ju i allt!

Nu är det fredag och min arbetsvecka är slut! En skön lugn helg väntar. Kanske blir det en sväng på en auktion i morgon, beror på vad maken känner för och på söndag väntar ännu en spännande hockeymatch. Tror jag kommer att få abstinens när hockeysäsongen är över då matcher är ett stående trevligt inslag i mitt liv! Tur att våren kommer och med den pyssel i trädgården. Skulle bli rastlös annars.

Önskar er en trevlig kväll med mycket kärlek!

Kram från mig =0)

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sjukt snygga grejer!

2009-03-20 @ 16:13:55
URL: http://vanesso.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas du har haft en fin dag :-)

Jag tycker maxiklänningar är snyggt, men trivs inte i dem...känns som ett tält. Troligtvis för att jag inte är så lång ;-)



ha en mysig fredagkväll

kramar

2009-03-20 @ 17:02:13
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Häääärligt med fredag!



Låter som du har en toppenhelg framför dig! Lugna helger behövs då och då...



Ha en mysig kväll nu, kram kram!

2009-03-20 @ 19:15:10
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0