ELLE - Mat & vin


Nytt nummer mars - maj 2009

I dag är jag trött. Helgens aktiviteter har satt sina spår och mina måndagar är den tyngsta dagen i veckan med fem lektioner + arbetslagsmöte. I dag hade vi dessutom ett morgonmöte med vår biträdande rektor om det aktuella läget. Har precis sträckt på mig efter en stunds slummer i soffan framför "Glamour".  Har följt den serien till och från i säkert 15 år och det är fantastiskt att de får storyn att gå ihop =0).

Nu blir det en tur till ishallen för att lämna sonen till träningen och sen ska jag åter krypa upp i soffan och bläddra igenom det nya nummret av ELLE Mat & Vin. Extra härligt nummer den här gången känns det som. Bra recept, inspirerande reportage och underbara färger och bilder!!

Hoppas ni är rädda om er där ute och att er måndag varit bra!
PS. All snö är nästan borta!! DS.

Kramar

Kommentarer
Postat av: sofie

men JAHA! Du arbetar också inom skolan? Hm. fick för mig att dur var frissör?? Ha en skön kväll på dig!



kramar!

2009-03-16 @ 19:07:37
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: jessi

Härligt med ny tidning! Jag har också sett Glamour då o då och det är helt galet när man börjar tänka efter vilka som varit med vilka.. en intrigsoppa!



Det låter som dina måndagar är långa & mina korta. (jag öppnar förskolan och det betyder slutar varannan vecka 13 o varannan 14.30!) Skönt!



ha det så gott!



kramar

2009-03-16 @ 20:37:24
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna

GRATTIS till era 17år som gifta, underbart!



Hoppas du njuter av kvällen och får sova gott

kramar

2009-03-16 @ 21:13:01
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha ja den tunikan var lite skrynklig på bilden:)



Sov så gott. KRAAM

2009-03-16 @ 21:19:03
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Haha, ja tiden rusar iväg! Dagarna, veckorna, helgerna... allt bara rusar iväg. Men på ett sätt är det ju bra, för det innebär att vår flytt närmar sig ;) Åååh vad jag längtar!

Men ändå, det skulle ju som sagt vara skönt om man kände att man hann med sitt liv också.. :)



Just nu läser jag en delkurs som heter "Skönlitteratur som källa till bildning" och i min exmainationsuppgift ska jag motivera hur man kan använda skönlitteratur som källa till kunskap & bildning i skolan. Så det blir ett diskussions-pm på 6-8 sidor. Jag hoppas att jag har så pass mycket att säga så att jag fyller ut det också ;)



Hoppas du haft en lugn & skön kväll hemma, kram!



Ps. Jag brukar också titta på Glamour ibland... Haha, vilken utdragen serie!

2009-03-16 @ 21:54:01
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0