Heja Trånkan


Trånkans #27 - Oscar

I dag är det snabba puckar som gäller!! ( Ha, ha uppmärksamma mitt försök att vara rolig =0)

Årets viktigaste och säsongens sista match spelas i Vallentuna i kväll kl. 20.00 enligt denna familj. Om laget vinner är de klara för ELIT spel nästa säsong. Oavgjort tror jag funkar också ...  men en förlust går inte i kväll!

Matchen som spelades i söndags var oerhört spännande och jag hoppas inte det blir lika spännande idag. Då låg Trånkan under med 1-2 när det var tre minuter kvar av matchen men vänder och vinner med 3-2!

Annars har min tisdag varit som vilken tisdag som helst , ganska bra med andra ord, trots att årets 9:or håller på att ta sommarlov redan och beter sig väldigt tonårsaktigt...men det hör väl till antar jag. Nu väntar middag som maken lagat och sen på med varma kläder för att klara en stund i ishallen.


                            LYCKA TILL KILLAR!

Ha en mysig kväll på er sötnosar. Håll tummarna i kväll!
Kram

UPDATE: 
Gud vad spännande det blev idag också!! Är precis hemkommen med ett leende på läpparna! Det gick vägen. Matchen slutade 2-2 och det räckte för att Trånkans BJ-lag spelar i RegionsELIT nästa säsong!
Kul och GRATTIS killar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas din dag har varit bra!

håller tummarna



kramar

2009-03-24 @ 18:21:05
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Spännande med matchen, hopppas det går bra!



Ha haa.. känner igen den där från skolans värld, då 5orna började bete sig så, de var ju störst o skulle ju ändå börja ny skola till hösten...



Ha en bra kväll, nu ska jag snart kolla på Halv åtta hemma hos mig!



KRAM



2009-03-24 @ 19:24:01
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag håller också tummarna :) trevlig kväll på dig

2009-03-24 @ 21:28:14
URL: http://madeleinesharmoni.blogspot.com/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Spännande! Hur gick matchen?



Hahaa, tack för kommentaren om mitt hår! Själv tycker jag det ser hemskt ut... När håret går att sätta upp sådär så är det ett tecken på att det är dax för frisören ;) Tur att jag har ett besök inbokat imorgon!



God natt & kram!

2009-03-24 @ 22:22:32
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0