Himmelriket



Jag har varit i himmelriket tur och retur. Nej, nu låter det som om det var hemskt att komma hem igen men så var det ju inte! Men Antik & Kuriosa mässan var underbar. Att få gå där själv under några timmar och bara titta och insupa atmosfären var ljuvligt!
Det tråkiga som oftast på sådana här större tillställningar är de överpriser som handlarna tar för sina prylar. Jag som går på auktioner och loppisar vet att man kan fynda och komma över sakerna billigare. Kul är väl att jag äger en mindre förmögenhet om man samlar ihop alla mina antikviteter här hemma. Min pensionsförsäkring kanske, nu när dessa pengar delvis försvunnit i krisen....

Tog en del bilder från himmelriket så ni som inte var där får en uppfattning - men de kommer senare! Min son måste hjälpa mig att få dom från mobilen till datorn...så duktig är jag...
Visar i alla fall det lilla fynd jag gjorde på mässan och som jag trånat efter länge. En turkosblå glassifon!!


Sifon, gamla plåtaskar och spetsar!!

P.S. Grabbarna vann hockeymatchen!! Schlagern var så där, men Agnes var bäst!

På återseende. Ska sova en stund nu så God Natt .

Kommentarer
Postat av: jessi

Sifon var jättefin, passar hemma hos er perfekt!



Vad bra att du har fyndat så mycket på loppis o auktioner, det är som en gömd skatt hemma!



Ha en skön söndag!



Jag var glad för Agnes men besviken för Sarah, gillade hennes ballad. Så nästa vecka hejar jag på henne!



kram





2009-03-01 @ 10:34:03
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vad roligt för grabbarna att de vann!



Hoppas du får en mysig söndag, kram!

2009-03-01 @ 10:51:49
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0