Lillördag


 Vasen är ett loppisfynd från Yxlan

Onsdagens avkoppling

Redan onsdag och jag är ledig i morgon igen! Veckorna bara springer i väg och jag hinner knappt med. Det enda just nu som är bra med det är att snart är våren här på riktigt! Sen borde man kunna trycka på en pausknapp och stoppa livet när världen är som vackrast!

Snart kommer någon människa hit som ska mäta ventilationen i huset. Viktigt att den är på topp tycker jag och tycker att vi behöver kolla upp det. Sen kommer min syster hit och vi ska äta middag ihop och sen ska jag klippa henne. Det har jag gjort i över 20 år nu så hon tillåter bara mig att göra det numera. Får nog plocka hennes ögonbryn också när jag ändå är i farten. Hon är lite lat själv när hon har mig...

I morgon är det min tur att bli ompysslad och få mina naglar fixade igen. Gud så de har växt denna gång!

Ha en skön onsdagskväll och var rädda om er!
Ska läsa nya nummret av Drömhem och trädgård när det blir lugnt i kväll!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du har en riktigt fin dag.

Gott att det är din tur att bli ompysslad i morgon!



Så fint med det turkosa, en av min favoritfärger :-)



kramar

2009-03-18 @ 17:27:36
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Josefin

Älskar den tidningen. Just nu pren. jag på sköna hem. Också en bra tidning. Hoppas din dag också varit bra, härligt med sol.



Ha en mysig kväll, stor kram :)

2009-03-18 @ 18:02:21
URL: http://www.vitamagnolia.blogspot.com
Postat av: jessi

helt underbar vas, helt i min smak!!!

Visst är det härligt med en ny tidning att bläddra i, vardagslyx på hög nivå!



Hoppas du fick det trevligt med din syster!



kram

2009-03-18 @ 18:18:40
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Eller hur! Visst var det helt underbart ute idag! Man blev så lycklig!! =D Jag njuter så mycket av alla vårtecken och går omkring och är så "tacksam" att jag börjar känna att jag får lite "sten frisk" varning över mig.. haha! :) Himmel vad fin din loppisvasvar! supercharmig! du ska få tipsa mig någon gång om dina bästa ställen..:)



ha en mysig kväll!





ps vilken lyx att få fixa naglarna!! =D jag har ALDRIG gjort det faktiskt...



KRAMAR!!!!!

2009-03-18 @ 20:20:25
URL: http://litendelavmig.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vårfint med turkost och rosa! Förstår din känsla angående naglarna. Finns inget lyxigare än att sitta där och få fina naglar igen. Var på min salong här i måndags och det lever jag på än =)



Just ja! Hade falkögon under Melodifestivalen och jag såg faktiskt Jones under sändningen i introt. Kul! =)



Ha en fortsatt mysig kväll! Godnatt och kraam

2009-03-18 @ 21:33:27
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0