Årets julkort



Egengjorda julkort modell enkla. Använde mina
gamla tryckeristämplar, vanlig röd vattenfärg och
tryckte på vitt A5 papper som jag vikt en gång!

Nu har jag officiellt jullov! Känns väldigt bra även om jag lovat svänga förbi skolan i eftermiddag för att delta vid skolans julavslutning och önska alla en riktigt god jul! Innan dess har jag tänkt gå med dammtrasan här hemma, åka förbi centrum och handla lite småsaker och ingredienser till mer bak och njuta en stund hos min nageltjej. Hon kommer att få en chock och få jobba ordentligt för pengarna denna gång då jag sabbat flera naglar denna gång. Vet inte om det kan vara kylan som gör dem extra känsliga, men så här illa har det aldrig varit.

Ha en bra tisdag!! Min sista lediga...snart jobbar jag 100% igen...känns OK ändå.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Himla fina och enkla, själv blev det ett kitt med färdiga kort där delar av summan går till BRIS =)



Kram



PS. Vid den här årstiden känns det helt "omöjligt" att göra så att inte naglarna spricker pga den torra luften

2010-12-21 @ 20:21:45
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Ha en superhärlig ledighet och en fantastisk jul med familjen.. Kramar från småstaden

2010-12-22 @ 11:16:50
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Carolines hemligheter

Vad skönt att du har några lediga veckor framför dig nu, hoppas att du redan kommit in i helglunken :-) De sista dagarna innan julafton är nästan de mysigaste då hela ledigheten ligger framför en och man fixar hemma med julgodis, det sista pyntandet m.m.



Idag håller jag på med julgodiset för fulla muggar då jag skall ta med några fina påsar med tre sorters chokladgodis till fröknarna i eftermiddag, bara det stelnar fort för det tar sin lilla tid att göra godis när man har en konstant skrikande Majken hemma... Det är som att hon känner på sig att jag är under tidspress för hon vill bara bli buren, något annat passar sig inte trots att hon är jättetrött ;-)



Nu måste jag ta henne igen, massa kramar!!!



PS. Jättekul om att vi kan ses snart igen, det måste vi planera in efter helgerna! DS.

2010-12-22 @ 11:45:03
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0