Ledig torsdag



Det är så skönt att ha fått naglarna fixade igen. Inga dekorationer
denna gång utan "bara" vanlig fransk manikyr pryder mina naglar.
Det fina armbandet fick jag av min arbetskollega efter sportlovet.
Han var i Egypten och tänkte på mig när han såg detta kamelbens-
armband och hur rätt var inte det!! Måste också bli kanonfint på en
sommarbrun arm om några månader!!


Idag tog jag mig en sovmorgon och ni må tro att det var skönt att vakna utav sig själv. Har tillbringat förmiddagen till att skriva på en uppgift till Universitetet och småfixa lite här hemma varvat med skidskytte på tv. Konstigt hur svårt jag har att fokusera helt dessa lediga torsdagar och hoppar mellan att göra en massa saker samtidigt och när kvällen kommer undrar jag var dagen tagit vägen....jag skulle ju hinna så mycket??!!
Hur som så blir det nog bra med allt till slut även om jag inte känner mig klar med varken det ena eller det andra.

Måste snart ta mig till affären också och handla lite mat. Oscar har match en bit bort idag och jag har fått äran att skjutsa honom. Ni som följer bloggen vet att det tar en hel del timmar innan vi är hemma igen, samling 1,5 timme innan, match 3x20 + periodvilor, duschning och resor. Fattar inte hur han orkar då det är hans fjärde match på fyra dagar!! Men snart är issäsongen över och då kommer man att sakna den istället.

Fick en rolig inbjudan till en 40-års fest igår så nu ser jag fram emot mitten av april när festen är! Kul att ha något sånt att längta till.

Hoppas er torsdag är bra mina vänner!

Stor kram från Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Linda

Väldigt snäll kollega du har!!!

2010-03-18 @ 15:22:10
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Hej fina Ann-Louise! Har ju inte kommenterat hos dig på evigheter även fast din är en av få bloggar som jag kikat in på trots min bloggpaus :-)



Hoppas att allt är bra med dig, det verkar ju så av inläggen att döma (så roligt med alla bilder från Paris, gissa om man blir sugen på att åka dit snart) och ha en skön torsdag & helg, KRAMAR!!!

2010-03-18 @ 15:33:38
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Söderberg

åååh så fina naglar!!

Jag önskar att jag också kunde ha så där fina!

Gjorde konstnaglar en gång men fick "panik" efter ett tag och bet, slet och pillade bort dom. Tyckte det kändes obehagligt i fingarna. Men jag antar att det är en vanesak!?



Guldmamman som ställer upp så mycket för dina barn!!



Kram

2010-03-18 @ 18:27:57
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Åhhh vad jag älskar dina naglar :o)

Armbandet var också riktigt snyggt.



Ha en bra kväll

Kramen

2010-03-18 @ 19:08:52
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilket fint armband du fått!! Kommer bli så snyggt till sommarbruna armar och jag blir så avundsjuk på dina fina naglar, borde gå och fixa mina egna...



Armbandet i förra inlägget är också superfint, kul med lite nytt så här på vårkanten.



Nu håller jag tummarna för att det går bra i matchen och kör försiktigt!



Kramar Bella

2010-03-18 @ 20:05:27
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: cecce

Fyrtioårsfester är de bästa festerna om du frågar mej!

Förstår precis vad du menar med att få tiden att räcka till sin lediga dag. Jag har numera ledig dag på onsdagar och har en benägenhet att planera in en massa saker den dagen. Egentligen ska man ju vila och bara göra lite grand. Tiden är ständigt en bristvara:-)



Dina naglar är jättefina!



Kramar!

2010-03-18 @ 20:55:46
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Vilken gullig arbetskamrat som tänkte på dig, då blir man ju glad! jag har verkligen varit glad för min denna vecka, varit turbulent och då skönt med en vapendragare! (kan berätta mer när ses eller mailas)



Visst är det ljuvligt med helg!! maken o jag ska till muggen på tisdag, så nu "sviker" jag dig.. men gillar ju stället och passar bra när inte har så lång tid innan konsertet.



Kul med party nästa månad! kul att planera kläder o piff!



kramis

2010-03-19 @ 13:33:06
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Kul med festinbjudan att se fram emot :-)



Åh vad jag också vill ha läckra naglar,

stor kramis

2010-03-19 @ 17:23:43
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0