LOVE from Day Home




                                            ♥ Always in my heart

Love-kudden från DAY Home är en hyllning till min mamma. Har länge
velat ha den och nu ska den påminna om mammas och min kärlek
till varandra.




God förmiddag!
Hoppas ni har en härlig start på helgen. Min utekväll med jobbet igår var trevlig men jag hoppade faktiskt över femkampen på Grönan. Tyckte det var för blåsigt och kallt så vi var några stycken som gick till Clarion hotell och tog en drink istället. När jag kom hem så var sonens fest i full gång så jag smet upp på övervåningen och låtsades som jag inte fanns. Ville att han skulle slippa pinsamma föräldrar och jag lyckades ;-) Snart drog de vidare så jag kunde gå ner och plocka i ordning innan jag gick och la mig.

Nu väntar tårtkalas med släkten klockan 14.00 så det är hög tid att komma igång och fixa det sista!

Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fint tänkt om kudden som ska påminna om din mamma, den var verkligen jättesnygg!

Oscar får minsann många dagar med uppvaktningar, det är inte helt fel.



Ha en fortsatt bra kväll/kramar

2010-05-08 @ 17:29:07
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Annas inspiration

Fin kärlekskudde, så härligt att mysa med den i soffan.



Vad bra att du hade en skoj kväll med jobbet.

Hur är det annars?



Massor med kramar

2010-05-08 @ 18:03:11
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Bella

Jättefin kudde, och att låta den pryda soffan samtidigt som den varje gång du se den blir påmind om din och din mammas kärlek till varandra låter som ett bra sätt att minnas din mamma.



Det måste ha varit en jättetufft tid för dig i samband med din mammas död, många tankar på ditt eget hjärtfel och självklart tankar på om dina barn ärvt samma fel. Har du problem med ditt hjärta dagligen, eller är det en sjukdom som kan bryta ut helt oväntat en dag och ställa till stora problem? Usch, du måste haft det så jobbigt sista månaden...



Stort grattis till Oscar i efterskott!!!



Hoppas du får en fin söndag och tack för dina alltid lika omtänksamma kommentarer hos mig



Kramar Bella

2010-05-09 @ 10:50:23
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: jessi

Hej!



Så fint med kudden och att den påminner om din fina mamma!



Bra jobbat att du lyckades undvika käcka mamman som ska festa med ungdomarna eller tråkmamman som vakar och smyger... Ha haa... Du låter som toppen mamman!



Nu är jag tillbaka här i vår lilla lägenhet, drömmer mig bort tillbaka genom bilder och minnen. Jag har nog aldrig varit så effektiv shoppare som igår, hade ca 1 timme i stora centrat o hittade 2 par skor, plånbok, 2 tröjor och lite smink!



Det skulle vara roligt att ses snart, jag kan kolla kalender efter en lucka då jag kan åka till Sthlm. Ska närmaste veckorna intensiv skriva vår inlämningsuppgift men nog ska det finnas lite tid över till skoj med!



Många goa kramisar till dig!

2010-05-09 @ 14:16:34
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0