Only for girls






Födelsedagsbarnet fick en massa fina presenter! Jag fastnade direkt
för det läckra halsbandet som ser ut och stängs som ett skärp!
Tack för en rolig kväll Malin!!




Här kommer lite bilder från lördagens tjejfest! Har inte frågat alla om de vill vara med på bild så därav den lite suddiga bilden jag fixat till. Malin fick Victoria Secret saker av mig + ett läckert armband från MQ. Annars innehöll paketen halsband, stor Gerbera form, Kivilyktor, Caroline af Ugglas bok+CD, läcker golvljusstake, väska och en del annat!

Idag har jag bara skrotat omkring här hemma utom för den stund jag åkte och fick mina naglar gjorda hos Rosalie. Ha ju studieledigt på tisdagar och borde pluggat men jag har ont i kroppen och känner mig hängig. Fortsätter det så här blir jag nog hemma från jobbet i morgon. Usch, jag har inte tid att vara sjuk alls men i detta fall måste man nog lyssna på kroppen.

Fick förresten min grislampa såld idag och det gjorde mig glad!

Må gott mina vänner!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken mysig inbjudan, gulligt!

Roligt att träffas så där över god mat och gott att dricka, speciellt när det bara är "tjejer" också:)

Hoppas du inte blir sjuk, men jag tycker var och varannan är förkylda och har feber!

Idol ikväll?

Kram

2010-09-28 @ 19:04:10
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: cecce

Fyrtioårsfester är de roligaste festerna:-)

Vilka fina presenter och du verkar ha haft en trevlig kväll!



Hoppas du slipper bli sjuk. Min son är rejält dålig här hemma...inget kul!



Kram

2010-09-28 @ 22:27:14
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: jessi

Underbar inbjudan o vad skoj att gå på tjejkalas! Många skratt blir det då!



Bra att du lyssnar på kroppen, hoppas du blir bättre annars får du kura dig hemma.



Kram

2010-09-29 @ 19:22:03
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0