Första september



     
                                    Hoppar för att jag mår bra!!
             En kväll på stranden i Argassi precis innan solen går ner.


Fina semesterminnen får man plocka fram nu när mörkret och den svala luften
åter kommit till vårt land. Augusti gick fort, väldigt fort och ändå är det bara
några veckor sen jag hoppade och dansade omkring på stranden i solnedgången.

Får ni också en massa erbjudanden från olika flygbolag nu? Man blir ju så sugen
att boka en weekendresa någonstans. Tror att jag ska boka in en Brysselresa till
bästa Lena inom kort. Den lilla turen kan nog göra susen! Kul ha något att se
fram emot!

Nu sängen!

Love Ann-Louise



Kommentarer
Postat av: Katja

Det tycker jag att du gör rätt i! Jag funderar också på att åka på en kortis någonstans senare i höst. Får se om jag lyckas få till det.

Ha en härlig torsdag!!



Katja

2011-09-01 @ 07:06:01
URL: http://www.klorinhaxa.wordpress.com
Postat av: Susanne

Ja en liten resa skulle sitta fint, jag är sugen på Barcelona. Vi får se om mannen nappar ;)

Idag har vi haft en ganska varm och solig dag och det är såååå skönt.

Hoppas allt är bra med dig vännen och att du njuter av att det är fredag i morgon :)



Kramen

2011-09-01 @ 19:23:57
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0