Strandhäng i Argassi













              Måndagens utsikt från min solsäng på stranden i Argassi


Det är inte utan en viss längtan tillbaka när jag går igenom alla bilder från
vår resa till Zakyntos. Kan höra alla ljuden, känna smaken av frappén och
glassen på stranden första dagen. Minns hur glada vi var och överraskade
av hur fint allt var. Kan känna värmen och solen gassa när jag promenerar
längs med vattenbrynet och höra vågornas brus mot stranden. Fundera på
om det är vattnet från senaste strandduschen som känns på kroppen eller
om jag redan är svettig igen....

Blev ju lite väl mycket väderomslag idag känns det som.....Stockholm hade
det värsta regn och åsk-ovädret idag och hagel stora som ärtor massakerade
de sista av mina blommor som såg ok ut....nej, tacka vet jag Medelhavet ;-)

Nu hoppas jag på sol och vackert augustiväder i morgon. Ska nämligen in till city
för att möta upp Anna och Caroline för en middagsdejt. Ska bli skoj att uppdatera
sig om sommarens äventyr.

Vi hörs!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt med middagsdate, ha det så härligt ikväll!



svar- det låter bra, vi ses sen när vi är 5 i familjen! (Stisse o Rolle hade inte flyttat in tror jag senaste du var här)



Ta det lugnt och njut av sista semesterdagen/helgen!



kram



jessi

2011-08-11 @ 13:19:58
Postat av: Anonym

Mysigt med middagsdate, ha det så härligt ikväll!



svar- det låter bra, vi ses sen när vi är 5 i familjen! (Stisse o Rolle hade inte flyttat in tror jag senaste du var här)



Ta det lugnt och njut av sista semesterdagen/helgen!



kram



jessi

2011-08-11 @ 13:20:10
Postat av: Sofia

Vilka härliga bilder! Förstår att du längtar tillbaka.



Hoppas kvällen blir fin :)

2011-08-11 @ 16:15:50
Postat av: Zandra ☆

Härliga varma bilder!

Får titta på dem och känna värmen och hettan för här hemma är de ju allt annat än varmt :-( men men solsken är alltid nåt.



Zakhyntos är en härlig ö, och havet ja den turkosa lagunen är inte helt fel. :-)

Ha en fin kväll med tjejerna.

KRAMAR

2011-08-11 @ 16:32:34
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: cecce

Gud så härligt det ser ut!!! Har ju aldrig varit i Grekland:-)!!

Visst var det närmast chockartat att komma hem till detta höstrusk! Jag är verkligen glad att jag också fick avnjuta sista sommarlovsdagarna med sol och värme om så i Italien!!

Har du börjat jobba än?? Jag började i går....



Hoppas ni har en trevlig kväll!!



Kramar

2011-08-11 @ 22:50:07
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Tack rara för igår! Vilka härliga bilder, när jag ser dem så inser jag vad du menade med att du tyckte stranden var bättre än du ändå förväntat dig och kan säga att på det hotellet vi bodde där var stranden inte så här fin utan mycket MYCKET smalare :-)



Ha en fin dag, ser ju ut att bli sommar idag igen med härlig sol!



Kramar

2011-08-12 @ 09:15:46
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0