SPORTLOV


                                                    Saker jag gillar på en hylla i hallen


JIPPIE! Jag har sportlov och är ledig 10 dagar nu! Inte en dag för tidigt och här är de saker jag planerar att göra.

♥ Kurera mig då jag är hängig
♥ Sova länge om morgnarna
♥ Boka tid hos frisören och klippa en snygg vårfrisyr
♥ Gå på kondis, fika en semla och titta på folk
♥ Träffa syster yster
♥ Åka till London med dottern
♥ Bo på hotell
♥ Shoppa snygga och unika vårkläder troligtvis i Notting Hill, möjligen på Oxford Street!
♥ Äta lunch och dricka öl på engelsk pub
♥ Fika på uteservering i London och känna att solen värmer (hoppas)
♥ Strosa omkring på Harrods matavdelning, ta rulltrappan upp och frossa i deras Choklateria.
♥ Må bra!

Härligt eller hur?!
Vet ni vad som hände här hemma i natt? Ja mina vackra Saint Paulor i köksfönstret frös!!! Inne!!! Förstå hur kallt det var ute då. Tyvärr var elementet avstängt då vi har luftvärmepump och det blev för kallt helt enkelt. Var -24 när jag vaknade....
Är lite ledsen för de var så vackra och på väg att börja blomma sådär mäktigt som bara dem kan...

Nu soffläge och filt på. Vill bli friskare och inte sjukare. Sonen har haft feber och halsont hela veckan så baciller finns i rosa huset. Men jag hinner inte för jag ska ju till London!

KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

Du har sannerligen några härliga dagar framför dig! :D



Jag tänker ofta på Jessi (lyckoljus, hon försvann så snabbt från bloggen och än är den lösenordsskyddad. Jag är så nyfiken på hur det är med henne och om det gick bra med bebisen och allt? Hon mådde ju så illa (minst sagt) under graviditeten. Du kanväl hälsa henne att jag gärna vill ha lösen om ni forfarande hörs ibland.



KRAMAR

2011-02-24 @ 21:58:18
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilka trevliga dagar du har framför dig :) Hoppas du får vila och sysselsätta dig med positiva energigivande saker så du får tillbaka orken min vän!



Jisses, hade ni -24 grader!! Nu tycker jag det räcker med vinter och kyla, jag vill ha vår! Inte ska det väl behöva vara så kallt ute att luftvärmepumpen inte klara av att värma och inte ska blommor frysa inne, trist.. Nu hoppas vi på en mildare helg med sol :)



Kramar Bella

2011-02-24 @ 22:12:33
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Eva

Det var kallt hur går det med Vattenrören i huset. Det finns ingen ekonomi att köra värmepumpen när det är så kallt ut.

Hoppas du får en fin resa.

2011-02-25 @ 00:19:52
Postat av: Petra bloggar

jessi kramar om så hårt! Jag hade ingen aning... Jag är så ledsen :-(

2011-02-25 @ 07:30:19
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Åh, vilken härlig lista!!! Jag håller tummarna för att du kurerar dig och inte åker på några fler bassilusskor, du får tugga på massor av vitlök och citrusfrukter i veckan :-)



Fika låter mysigt, vi skulle ju kunna ses i Sickla på måndag eller tisdag? Så kanske man göra något litet inköp också, två flugor i en smäll är ju aldrig dumt ;-) Vilken dag passar dig bäst?



KRAMAR



PS. Usch, vilken obehaglig kommentar jag fick... Obegripligt!!! DS.

2011-02-25 @ 23:04:50
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Den listan gick inte av för hackor, vilket härligt sportlov, minst sagt avis här ;-)



Du får hemskt gärna vara barnvakt framöver, jag skulle vara 100 % trygg att lämna Maximilian med dig det är ett som är säkert, jag återkommer ;-)



Krya på dig nu fina!



Kramar i massor

2011-02-25 @ 23:59:12
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0