LOVE LETTERS


Stilen som kommer starkare och starkare nu enligt "Leva & Bo". Ni
förstår att jag skulle ta emot allt som finns på bilden med glädje!


Fick ett samtal från min vän Lena som var i Antwerpen över dagen.
Inne på Urban Outfitters hittade hon bokstäver för väldigt bra pris och
undrade hur många hon skulle köpa! Hon känner mig!


Min bokstavsvägg har sen denna bild togs utökats med några bokstäver,
ett X, ett A och ett U och fler är alltså på väg!! Kan man få för många
undrar jag?


Mina vita högblanka  underbara industribokstäver i plåt! De är ca. 80
cm höga och ca 5 cm breda. Har ett L, ett S ett M, en 1:a och ett litet a.
Funderar på att sälja några av dem men vet inte vad man ska ta för pris?
Vet att de kan bli dyra om rätt person dyker upp och jag betalade ju
lite för dem själv. Vad tycker ni? Någon intresserad?




Nu är julen borta i det rosa huset och gardiner och ljuslyktor har fått en rosa ton dem också. Riktigt härlig känsla idag då solen sken från en blå himmel och det droppade från taken! Nackdelen är ju att det blir glashalt när det fryser på och man är livrädd att röra sig utomhus.

Så var då mitt jullov slut för denna gång och i morgon kl. 8.30 ska jag vara på plats på skolan igen för en planeringsdag. Alltid skönt att få starta terminen med en elevfridag för att komma igång och ha lite planerat inför elevstarten. Får se när jag kommer i säng i kväll, brukar dra ut på lovet så länge som möjligt till priset av att jag är supertrött första dagarna....men sån är jag!

Nu börjar skidskytte för damer på tv:n så jag slutar för denna gång!  Ska titta på Solsidan, säsong 1 senare som förberedelse inför säsong 2 som startar nästa söndag! Ha en bra kväll!

Kramar

Kommentarer
Postat av: eva

fint!! jag älskar åxå bokstäver..kram på sig!!

2011-01-09 @ 18:17:25
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jepp! Då kör vi vårterminen.

Imorgon kommer mina elever, sen är allt som vanligt igen:-)



Dina bokstäver är jättefina. Vilken kul ide att samla på! Har tyvärr ingen aning om vad prislistan är för de bokstäver du undrade om. Jag har liksom inte kommit iordning i mitt lilla bo ännu så jag avvaktar lite med inredningsdetaljer tills jag gjort grovgörat:-) Annars hade jag kunnat tänka mej en bokstav!



Lycka till i morgon!



Kram

2011-01-09 @ 20:41:30
Postat av: cecce

Nä...nu glömde jag nog adressera igen...eller?? Hur som helst, det var jag som skrev förra kommentaren:-)

2011-01-09 @ 20:42:35
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Marie

Idag börjar skolorna för eleverna här uppe, såg att lärarna började i fredags.

Så fint med bokstäver i olika material och färger!!



Hoppas du får en fin start på första arbetsveckan i år!



Kram♥ och god morgon

2011-01-10 @ 08:47:46
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Carolines hemligheter

Hallå i stugan, hoppas att din första arbetsdag igår gick bra och att du fick en skön mjukstart!



Tycker dina bokstäver är jättefina, hade du haft ett I och ett M till försäljning så hade jag kunnat slå till :-)



Oj, nu skriker den lilla för fulla muggar! KRAMAR

2011-01-11 @ 13:19:36
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Emma

Tjollahopp bruden!



Jättesnygga bokstäver som din vän köpt till dig!: - )

Varför ska du sälja dom högblanka bokstäverna? Dom passar ju så bra in hos dig!



Sv: Jens hälsar att han mer än gärna hade kommit upp till Stockhom för att hjälpa er & sen ta sig till en Hammarbymatch! ; - ) Vi får väl se till sommaren & hur de går med bebis! Hihi!



Hur kändes det att vara tillbaka på jobbet?



Många Kramar

2011-01-11 @ 14:44:42
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0