Skönt med helg!


        Jag vill gärna rå om lille söta Maximilian när jag träffar Anna!


Som jag längtat denna vecka efter sovmorgon! Och hur blir det då....jo först har jag svårt att somna igår och sen vaknar jag tidigt idag. Inte direkt så att jag känner mig utvilad just nu, men vad gör det när en massa skoj väntar på en!

Nu på förmiddagen åker vi och firar makens bror som fyller år idag - Grattis Tony- på lunch och tårta. Sen direkt till sonens hockeymatch och sen hemmamys med god mat! Stackars Oscar, han spelade match med A-laget igår (stora män) och blev tacklad. Mitt hjärta stannade för några sekunder men det hela gick bra och slutade med en STOR fläskläpp. Där behövs inget botox om man säger så ;-)

Nu frukost som maken fixat med kaffe, ägg, juice och gott valnötsbröd!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Marie

Meeeen, vilken sötnos!!

Det är ganska så typiskt att när man FÅR sova ut, så KAN man inte!

Men samtidigt är det en härlig känsla att man behöver faktiskt inte kliva upp, utan kan ligga kvar i sängen länge, länge!



Det låter som du ska få en riktigt bra lördag!

Kram♥

2011-01-29 @ 11:09:23
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: ♥ Anna S

Vad fina ni är allihopa!



Vilken tur att det gick så bra med Oscar igår!!

Förstår att du blev orolig!!



KRAM

2011-01-29 @ 15:09:38
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Susanne

Visst är det kul att få hem sonen men det är den stora som bor i Stockholm som hoppat av sina studier och det tycker jag är tråkigt :(

Skönt att det gick bra för Oscar, riktigt otäckt med dessa tacklingar i hockeyn!!



Kramen

2011-01-29 @ 21:39:36
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Malin S

Hej!

Läskigt med hockeytacklingar. Antar att man aldrig riktigt kan slappna av när man är mamma. Var tid har sina skaderisker. Men skönt att det gick bra =)



Jo, mattan är från IKEA. Jag är supernöjd med den! Tycker att den är av bra kvalité och passar liksom in överallt. Den är rejält stor också vilket känns bra. Vårt vardagsrum på nedervåningen är väldigt stort (går längs hela nedervåningen pga att vi tagit bort ett rum) så någon liten plutt funkar inte.



Är det i ditt vardagsrum som du funderar att ha den?



Hoppas du har en riktig bra lördagskväll!



Kram/Malin

2011-01-29 @ 21:45:52
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Du får gärna komma och nosa, gosa och rå om Maximilian när du vill :-) Kraam

2011-01-30 @ 22:12:01
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0