Vårkänslor




Oj vad fort dagarna går och vad lite jag hinner! Idag har vi fått halva köket kaklat, nya bänkskivor och en del skåp omflyttade + att hela huset är dammigt av byggdamm och rörigt till tusen. Ingen diskho har vi heller på några dagar då det fattades en specialborrmöjäng och den kommer på torsdag. Jag vi får väl diska i tvättstugan (då diskmaskinen är urkopplad) och försöka använda samma glas några dagar ha, ha ;-)
Men jag lovar att det blir fint!

Idag hade jag vårkänslor då vi haft plusgrader flera dagar och snön smält undan väldans mycket. Öppnade fönstret till mitt arbetsrum och kände fräsch luft komma in och jag frös inte! Hörde en fågel sjunga också...och visst är det ljusare om eftermiddagarna nu!

Ska kolla klart på Idrottsgalan och sen komma i säng i tid då jag fortsätter att vakna för tidigt... men kom just på att sonen kanske ska hämtas från hockeyträningen som slutar 22.50...får sova i ett annat liv!

Stora Kramar!!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst är det härligt att snön smälter bort och man börjar känna vårvindar :)

Här är nästan snön helt borta men det är ju bara januari så det kanske kommer en omgång till!!

Det dröjer nog inte så många år innan du sitter där utan dina barn hemma och du kan gå och lägga dig klockan åtta eller något ;)



Kram fina du

2011-01-18 @ 17:41:45
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vad spännade med ett nytt och fräscht kök! Jag förstår att du riktigt längtar tills det är klart. Det är ju alltid lite knepigt att renovera kök och badrum.



Kramar

2011-01-18 @ 20:25:20
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har också lite vårkänslor men ställer in mig på snart mer snö och många minusgrader som jag hört talas om :-)



Kram!

2011-01-18 @ 20:28:16
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0