Hortensia - Fotoskola del II




                       ♦ De tre första fotona är tagna i motljus



                            ♦ De två följande fotona är tagna i medljus

Japp! Till sist fick jag till det även om Josefin säger att det inte finns något dåligt
fotoväder :-) Ville ändå att solen skulle titta fram när jag fotade del II -LJUSET-
till Fotoskolan. Blev ganska nöjd med fotona!

Igår åkte jag in till Gamla Stan i hopp om att kunna hitta objekt att fota där, och det gjorde jag
och ska visa i ett inlägg, men inte som jag tyckte passade till Fotoskolan. Hursom hade jag en
trevlig förmiddag när jag guidade mig själv runt i historien på kullerstensgatorna.

Nu ska jag sola!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättefina bilder, visst är det roligt att vara med i denna fotoskola och Josefin själv är ju så duktig.

Hoppas du fått eller får din tröja snart :)



Njut i solen

Kramen

2011-07-06 @ 16:20:22
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med fotoskola!



Ja det hoppas jag med därför vilat mycket idag!

Det är bara klappa på, ok med vänner men okända tanter på stan känns lite udda... ha haa...



Så skoj att ses igen, nu blir det lite kortare men

vi kan ju kolla datum ifall vi kan klura ut träff innan the big day om 2 månader! (vi ska hämta vagn i Sthlm så samband med det kanske fika)



KRAM!



jessi

2011-07-06 @ 19:57:46
Postat av: Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Härliga bilder och mkt väl genomfört, jag lägger in dig som klar med din läxa av del 2. :-)

2011-07-06 @ 23:17:24
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0