vi fixar och donar




Oj oj oj vad snabbt dagarna går just nu när man behöver all tid i världen för
att fixa till Oscars utspring och studentmottagning på fredag! Har just bakat
tårtbottnar och innan det var Beatrice och jag och handlade halva ICA Maxi
kändes det som. Blir en hel del när man ska ordna fest!

Maken springer omkring med dammtrasa, dammsugare och våttorkar golven
så vi har fördelat arbetsbördan rättvist. Jag står i köket och lagar och bakar
och han städar!

I morgon kommer då min fina pappa ner till oss. Hans rum ställde jag i ordning
i tisdags. sängen är bäddad och klar så nu fattas bara han själv. Maken hämtar
på Arlanda i morgon och sen kommer de och möter upp mig efter jobbet. Vi
planerar en liten utflykt i Tyresötrakten i morgon om vädret tillåter.

Nu tillbaka till spisen och laxen som står i ugnen!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt ni har & så goa ni är så hjälps åt, underlättar ju en hel del vid såddana festtillfällen : - )



Gratulera din Oscar till studenten från mig!



Ha en underbart trevlig studentdag med en massa firande!



KRAM i tusen

2011-06-08 @ 19:46:46
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Jonna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 07:34:36
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0