Happylördag!


                                                               Happy shopping på en happy lördag!


Sol och klarblå himmel! Biltur till Länna möbler där jag var och spanade igår men inte köpte. Idag handlade jag två fina svartvita kuddar från DAY Home. Vidare mot Djurgården och Rosendals Trädgård. Fika i solen utomhus med deras goda morotskaka. Satt länge och blundade och bara njöt. Nästa stopp blev Skeppholmen och Moderna Museét. In i museéshoppen där jag köpte en efterlängtad affisch som ska ramas in.

Hem och tittade på damernas skidskytte (ingen svenskdag idag) och nu har jag just fixat en pastasås med kyckling och saffran till kvällens middag. Strax ska vi vidare till en hockeyhall och titta på sonens allra sista match för säsongen. Och idag är det vinst med minst 3 mål som gäller....HÅLL TUMMARNA!

I morgon visar jag min happy dag med bilder i ett inlägg.

Ha en fin kväll!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Härligt med shoppinglördag - det har det varit hos mig också! : )



Kram!

2011-03-19 @ 21:31:54
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0