Ett fönster mot allt det vackra


På vår baksida hänger detta gamla fönster och jag brukar ha en blomlåda
hängande under den om somrarna. Nu har jag funderingar på att använda
fönstret som dörr till ett skåp och kanske måla det hela i någon läcker
färg och hänga det inne någonstans?
Vad tror ni -kvar ute eller som skåp inne?


Vilken fin kväll vi haft och jag har nästan lite dåligt samvete över att jag inte gjorde något av den. Var kvar länge på jobbet då vi hade Öppet Hus i kväll och är ganska trött men man brukar ju piggna till om man gör något skoj. Vill ta bilen och åka ut mot Dalarö och Sandemar, gå ut på sjöängarna och njuta av alla blommor som blommar där nu. En granne hade varit där och det var underbart med vilda orkideér och annat. Hoppas de inte blommat ut för i morgon ska jag banne mig dit om det inte regnar....vilket de sagt :-(

Sen lurande jag er igår, utan att jag planerat det så klart, men gubben som fyllde år var INTE Oscar utan maken.....Oscar fyllde år för knappt 3 veckor sen ha, ha. Förstår att fotot på sötnosen vilseledde. Inte min mening och Oscar tackar för gratulationerna;-)

Nu lite proteinintag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

HEj! Vilken härlig bild..:) Trevlig Helg!!

2011-05-27 @ 13:36:48
URL: http://smastadensvardagsliv.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag tycker det ser fint ut som det är, lite annorlunda och piffigt...men det andra alternativet som dörr på ett skåp blir säkert också bra.



Det var fint väder här igår också, men i dag har det varit mulet och regnat om vartannat.

Hoppas på bättring tills i morgon, kram

2011-05-27 @ 20:14:02
URL: http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0