Tog en fika på Zetas idag!












Nästa sommar ska jag ha massor med söta chokladblommor i mina
krukor. En annan blomma jag inte får glömma bort är Afrikas Lilja.


Härlig dag med sol och värme halva dagen iallafall. Mindre rolig var IKEA´s loppis
som man kallade "Sveriges största"??!! Vilken flopp! Projektansvarig för det eventet
borde få sparken tycker jag för falsk marknadsföring. Personen borde få gå på kurs
hos den duktiga ansvariga tjejen för "Bondens loppis" som jag besökte förra lördagen.

Mindre roligt nummer två; Jag börjar känna mig sjuk. Hängig och ont i nacken och huvudet...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken härlig dag och jättemysiga bilder.

Så det är din tur att bli sjuk nu, tror alla får denna förkylning :(

Hoppas du sover bort detta och är pigg i morgon bitti :)



Kram

2011-09-03 @ 19:41:29
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Zandra- ☆

Vilka härliga höstbilder du tagit idag :-)

Trist att IKEAS loppis inte var nåt att ha, tråkigt när det blir så när man haft höga förväntningar.

Hoppas du kryar på dej och att du snart känner dej pigg igen.

LördagsKRAM

2011-09-03 @ 21:26:01
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: SwedishCornerDownUnder...Pernilla

Hejsan,

Hittade hit av en slump när jag googlade efter bilder på reda hyllor ;)



Krya på dig!



Kram från Australien♥

2011-09-04 @ 04:21:17
URL: http://swedishcornerdownunder.blogspot.com/
Postat av: Anna -Starwoman

Hej fina! Vilka underbara bilder du tagit, helt fantastiska med lite höstfeeling. Blir glad av dem :-)



Oj vad tråkigt då att Ikeas Loppis var så dålig, tråkigt när man förväntat sig något annat :-( Tummen ner för sånt!



Håller nu tummarna för att du slipper bli sjuk. Är blåbär och drick te med honung. Det gjorde jag förra veckan o de motade Olle i grind :-)



Stor kram & hoppas vi ses snart igen!

2011-09-04 @ 09:08:43
Postat av: Carolines hemligheter

Hoppas att du mår bättre idag, usch för förkylningar och influensor!



Härliga bilder, jag har aldrig varit där men blir alltid sugen när jag ser dina härliga bildkollage därifrån :-)



Kolla upp när det passar för er med besök, annars får vi som sagt ta vin & middag först!



KRAMAR

2011-09-04 @ 09:53:06
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder!!! :-)



Krya på dig så gott!



/AnneMarie i Karlstad

2011-09-04 @ 16:45:55
Postat av: Ann-Louise

Annemarie:

Ja Zetas är ett mysigt ställe att besöka.

Tack sför din hälsning, jag tror jag klarar mig :-)



Kram och ha en fin vecka!

2011-09-04 @ 23:00:24
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Pernilla:

Tack, vad kul med en hälsning från Australien!! Tittade in på din blogg och försökte kommentera men misslyckades.....

Skrev att Redahyllor är fina och man vill ju ha flera stycken. Gillade din blå Cakeburk också!



Var i Norrland är du från?



Kramar tillbaka!

2011-09-04 @ 23:02:39
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0