Bondens Loppis 25/8

 
       Bondens Loppis på Katarina Bangata, Södermalm,  25/8 kl. 12.00-17.00
                                                   VÄLKOMMEN!
 
 
Halloj!!
Hoppas ni har det bra mina bloggvänner och att er sommar varit bra!
 
Jag har jobbat i 2 veckor nu och det är skönt med rutiner igen. Ska berätta om min
sommar och visa er bilder snart men först ska jag komma igång ordentligt med terminen
och känna för det ordentligt.
 
I morgon ska jag stå på Bondens Loppis och sälja mina precious loppisfynd till andra
som gillar dem. Har samlat på mig för mycket fina saker och det är dags att rensa. Jag
och mina barn kommer finnas på Katarina Bangata på Söder mellan kl. 12-17 vid vårt hyrda
loppisbord. Det är en folkfest utan dess like och såååå mysigt och skoj!!
 
KOM & HÄLSA PÅ & FYNDA, vetja'!
 
Stor Kram
Ann-Louise
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Hade jag bott närmare hade jag kommit förbi och hälsat på dig!! Hade varit trevligt :)

Visst är det skönt med ledighet, men vardagen är skön när den kommer också och man får rutiner igen och jag tycker man kommer så snabbt in i dem igen också.

Ska bli kul att få läsa och se bilder från din sommar som jag hoppas varit toppen!

Kram och lycka till med försäljningen imorgon!

Kramar Bella

2012-08-24 @ 21:52:46
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: cecce

Hade gärna varit där:-)

Du...tänkte åka till sthlm i höst. Har du någon helg som passar? Vill hälsa på dig ju:-) Novemberlovet kanske???

Kram C

2012-09-01 @ 09:16:31
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0