Vinter på riktigt

 
 När vintern är som vackrast! Fotot tog jag i söndags runt hörnet från vårt hus.
 
 
God kväll!
 
Sitter inne och tittar ut på snön som vräker ner från himlen och gruvar mig lite över min bilfärd
till jobbet i morgonbitti. Klass 2 varning i Stockholm men upp till 20 cm snö på ett dygn gör
att man funderar lite extra men man får väl helt enkelt ta det lugnare än vanligt. Hoppas
bara att snöröjarna jobbar natt i natt så vägarna är körbara. Viss skillnad från söndagens
underbara väder!
 
I morgon ska vi hämta vår nya soffa från MIO också! (Om vädret tillåter....) Jippie, det ska bli så kul
att inreda och man hoppas ju att det blir som man tänkt. Har älskat vår gamla soffa men den har
blivit sliten så det var dags att byta. Tror att färgen vi valt kommer att göra sig bättre mot allt det
andra. Nu ska vi bara hitta det perfekta soffbordet också. Har kollat runt men inte funnit något
bra till rätt pris än. Får bli lördagens uppdrag helt enkelt. 
 
På lördag ska jag även på barnkalas. Sötaste Maximilian har fyllt två år och jag är bjuden hem
till Anna och Jens för att fira det. Man kan inte annat än att känna lycka över att få umgås med
en sån härlig unge!
 
Nej nu måste jag hoppa i säng och ladda för morgondagens alla måsten!
 
Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig bild:) kolla gärna in mina bilder

2012-12-05 @ 11:44:26
URL: http://sarassida.blogg.se
Postat av: Emelie FOTO

vilken fin bild, Det har kommit hur mycket snl som helst , så vackert ute

Svar: Tack snälla du!
Ann-Louise

2012-12-05 @ 13:02:24
URL: http://emeliesverin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0