Parmesan = Love


Så här ser mina middagar ut för de mesta nu senaste tiden. Romansallad, avokado,
lök och massor av hyvlad Parmigiano. Äkta, köpt på plats i Italien är mums!


Dags att gå till sängs nu men vill skriva några rader innan. Gottar mig åt att ha sovmorgon
i morgonbitti!!

Fick mersmak efter hockeymatchen igår så det blev en till idag. Som grädde på moset var
våra vänner R & V där så det blev en väldigt trevlig kväll! Var ett tag sen vi sågs så vi hade
en del att prata om. Ni som hejar på Oscar kan glädjas  över vinst igår och ett mål av honom!

Såna här dagar blir inte mycket annat gjort, men vad gör det när man har trevligt. Sitta hemma
framför tv:n gör jag tillräckligt ofta ändå och det som inte blev gjort idag finns ju kvar till en
annan dag t.ex. den rena tvätten som ska in i rätt garderob. Måste vara det som aldrig kommer
att fungera i vår hus, utan det bildas högar som alla inte låtsas se. Tur att det är den rena tvätten
iallafall och inte den smutsiga som samlas i högar.

Ha en bra onsdag! Redan mitt i veckan ;-))

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fräscht!

2012-01-18 @ 06:05:01
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Annelie

Hallå,

det stämmer, jag läste 4-9 och jag jobbar i Solna på en skola som heter Bagartorpsskolan. Den ligger vid Ulriksdal/Järva krog.

Jag undervisar 7-9 i matte, teknik och biologi.

Jag trivs bra men bor i Farsta så jag borde väl jobba närmare hem, det skulle spara mycket tid.



Vilken skola jobbar du på och vilka klasser undervisar du?



Kram A

2012-01-18 @ 15:17:20
URL: http://annelieskaos.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej i lördags drabbads min dotters pojkvän,när han var på väg hem,för rån ,misshandel,jag tänker på dig som du skrev för ett tag sen om din son. Han var 20 meter från dörren som han lämnat då fyra killar i 15-20 överföll honom. Slog ner honom sparka,slog hota med kniv.Ville ha plånbok,men han hade ingen, så det blev klockan, de lösa pengar.idhandlingar han hade och så ville de ha hans jacka tyvärr hade han nycklar till både hem,bil,jobb och passerkort till jobbet.Han hade en ängel skydd då de sparkade mot huvudet.Men den offentliga trygghet är skadad. den här vägen har han gått under många år vid en mycket känt universitet i Sveriges andra största ort. Det finns inga ord.

2012-01-18 @ 15:22:37
Postat av: Bella

Så fräscht det ser ut, jag bara måste lära mig att äta parmesan "på riktigt" nu. Från att aldrig tagit en tugga tar jag nu lite grann på vissa sallader och det smakar inte så dumt trots att jag inte är någon osttjej :)



Gott med vinst, hoppas resten av säsongen går lika bra!



Själv satt jag i tv-soffan och såg handbollen och som gammal spelare så lever man ju sig in i det så mycket att sambon varje gång säger till mig att det "bara" är en match :)



Skönt med sovmorgon, hoppas dagen fortsatt bra och att tvätthögarna fått fötter under dagen!



Kramar Bella

2012-01-18 @ 18:46:42
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anna - Starwoman

Det där skulle jag lätt också kunna äta varje dag, så gott det låter/ser ut!!! tack för tipset ska jag nog göra till lunch imorgon!



Hoppas du fick en skön sovmorgon!



Kramar

2012-01-18 @ 19:44:00
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Johanna

Åh vad gott det ser ut!

själv äter jag också mycket sallad nu. Kanske många som äter mer sånt nu med nytt år :)



Kram

2012-01-19 @ 14:51:33
URL: http://radhusdrommar.blogspot.com
Postat av: Fotograf Annie

Åh vad gott det såg ut :)

2012-01-20 @ 01:20:30
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0