Modell hos Versace


Versace's höst & vinter visning 2012/13 i Milano nyligen.

Måste bara visa denna bild från visningen på en snygg kille i snygg outfit. Väldigt roligt
att se Oscars hockeykompis Mantas i rollen som modell och i mina ögon är han helt rätt!
Känns lite konstigt, men väldigt kul, att se den lille killen vars familj man umgåtts med i många
år, växa upp och få superuppdrag hos världens ledande modeskapare! Framtiden ser ljus
ut för honom då han dessutom är en superb hockeymålvakt med!



Idag har jag besökt gymnasiet med mina elever in för det stundande gymnasievalet. Har gjort det många gånger men just idag var det extra kul då en elev ville besöka frisörprogrammet. Det kändes som om jag färdades nästan 30 år (!) bakåt i tiden och kom ihåg exakt hur kul det var på frisörlinjen!

Kunde också känna att jag saknade den miljön och livsstil man har som frisör och blev
lite nostalgisk och hade kunnat börja jobba där med eleverna på en gång. Vem vet, man kanske borde utbilda sig till frisörlärare? Frisör är jag, lärare är jag......hur svårt kan det då vara att bli frisörlärare ;-)

Nu ska jag fixa en god äggsallad med romansallad, avokado, lök och ägg och sen softa framför tv:n.

Stor kram till alla och var rädda om Er!
Ann-Louise


Kommentarer
Postat av: Eva

Visst känns det konstigt att se sina nära som modell,min son har gjort en del modelljobb,det känns helt overkligt att se honom i kataloger,dagstidningar,magasin och även på nätet.Men det har varit kul och man är lite stolt som mamma.

I vår kommun minskar årskullen av gymnasieelever gör det på er ort också?

2012-01-24 @ 19:40:44
Postat av: Bella

Blir ju lite overklighetskänsla att se någon man umgåtts med i många år på de stora modescenerna, men jag förstår att han tagit sig dit. Perfekt modellutseende :)



Hade inte frisörlärare varit det perfekta yrket för dig?!! Får man fråga varför du slutade som frisör?



Kramar Bella

2012-01-24 @ 21:11:36
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anna S

Ooooh lal laaaa :)

Snygg kille!



Kramen

2012-01-26 @ 20:36:21
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: christin

Vad coolt att se någon man känner hos Versace! Hoppas du har och får en underbart bra lördag! Kramisar

2012-01-28 @ 12:17:44
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0