Redo för sommaren, så kom nu!

Skinnväska från danska NOVA. Strandtunika med paljetter i ljuvliga färger från Lindex
och armband i massor från VeroModa. Armband om sommaren kan man inte ha för
många av!
 
 
Halloj!!
I går var vädret inte speciellt sommarlikt och för att på något underhållande sätt spendera dagen
åkte jag till Nacka Forum. Har haft tankar på en ny väska då den sommarvita jag har nu börjar
se rätt sliten ut och tappat "färg" på vissa ställen. Nu ville jag hitta en beige/brun, inte för mörk
och lagom stor för det man bara måste ha med sig. Hittade en del fin fina i skinn...men inte helt
perfekta i färgen och lite för dyra för en som byter väskor hej vilt. Så jag snålade och köpte en
okej väska på Åhlens på rea och inte i skinn.
 
Väl hemma börjar jag ångra mig och tycker nog att den inköpta väskan ser väldigt billig ut och
förstår att den kommer bli sliten ganska snabbt, Så varför snåla? Köp nu en riktig väska i skinn
som bara blir vackrare och vackrare med åren, sa jag till mig själv så idag åkte jag iväg igen.
Nu till Farsta centrum och i en gammal traditionell väsk och handskaffär fann jag den. Älskar
den redan, myser och blundar när jag känner doften och ser hur vi får ett långt och lyckligt
liv tillsammans. Färgen på skinnet är perfekt och nu vill jag bara klä upp mig och spatsera
runt på stan med min nya väska. Vilken tur att jag ska in till city i morgon, gå på Moderna
museét och verka kulturell, luncha och njuta av sommaren!
 
Stor kram!
Ann-Louise

Kommentarer
Postat av: Bella

Det gjorde du rätt i!! Väskan ser jättefin ut och kommer bara bli finare med åren :)

Hoppas du fått njuta av fin sommarväder idag!

Kramar Bella

2012-06-27 @ 22:06:05
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: cecce

Så klart jag inte glömt. Hur skulle jag kunna??:-) Fredagen är bokad och en tur i Malmö stad verkar som en bra idé.
Tag med din finfina väska och kom!!

Kramar!!

2012-06-28 @ 01:34:28
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättefin väska! Ja nu vill vi ha sommar och vi får hoppas att den är här i Skåneland när du kommer på torsdag :) Såg att du eventuellt ska åka till Malmö med Cecce, perfekt :) Kram

2012-06-30 @ 07:08:27
Postat av: Susanne

DeT var jag som skrev nyss men det förstod du väl ;) Kram igen

2012-06-30 @ 07:10:06
URL: http://gronanyanser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0